המצלמה FUJIFILM X-Pro2 מביאה בשורות וביצועים מעולים, בעלת עיינית היברידית היחידה בעולם, חיישן חדש 24מגה פיקסל X-Trans III.

15 ינואר 2016

חברת FUJIFILM   גאה להודיע ​​על ייצורה של מצלמה חדשה בעלת עדשות מתחלפות FUJIFILM X-Pro2. הדגם החדש מצוייד בעינית היברידית המסוגלת באופן מיידי לעבור  ממצב אופטי לאלקטרוני, למצלמה חיישן תמונה חדיש ומעבד מתקדם, אשר משפר משמעותית את איכות התמונה. על ידי שילוב של תכונות אלה עם איכות התמונה הגבוהה במיוחד של עדשות Fujinon X וטכנולוגית הצבע שנצברה למעלה מ 80 שנה כיצרנית סרטי צילום, X-Pro2 מספקת את התוצאות הטובות ביותר.

עיינית הצפייה האלקטרונית (EVF) הנמצאת בשימוש במצלמות חסרות מראה אמורה להיות עדיפה על עיינית צפייה האופטית במצלמות SLR בגלל הגדרות איזון וחשיפה אותן ניתן לבדוק באופן מיידי על גבי המסך/עיינית אלק', התמונות המוצגות ניתנות להגדלה ולבדוק את דיוק המיקוד. עם זאת, במקרים מסוימים, צלמים מעדיפים נוף טבעי יותר. תוך שימוש בעיינית האופטית, המאפשרת למשתמש להציג את האובייקט בכמעט באותו אופן כמו בעין הצלם, העיינית האופטית יעילה מאוד ולעתים קרובות מועדפת על ידי צלמי עיתונות ורחוב. X-Pro2 היא המצלמה היחידה בעולם עם עדשות מתחלפות שמציעה מערכת היברידית המשלבת עינית משני הסוגים.

<תכונות עיקריות של X-Pro2>

① חיישן  חדש MP24.3 X-Trans CMOS III

מערך מסנן צבע האקראי הייחודי מעלים את תופעת ה- moire ללא צורך במסנן מעבר אופטי. בעזרת מסנני צבע אלו ניתנת הגדלת הרזולוציה כך, שבעת צילום עם עדשת Fujinon ברזולוציה גבוהה, המצלמה מספקת תמונות ברזולוציה נתפסת הרבה יותר מהמספר האמיתי של הפיקסלים בשימוש.

② מנוע עיבוד תמונת Pro X החדש בעל ביצועים גבוהים

מהירות העיבוד גדולה פי- X4 ממנועי עיבוד תמונה קונבנציונליים, מעבד  Pro X מאפשר להגדיל את זמני התגובה, למרות הרזולוציה הגבוהה יותר. מהירויות הכתיבה גבוהה יותר, זמן תגובה ומהירויות צילום מתמשך ( צילום רציף) במהירות גבוהה יותר. שילוב עם חיישן X-Trans CMOS III ומנוע עיבוד התמונה החדש מושג פוקוס אוטומטי מהיר יותר, רעש נמוך ורביית צבע העולה על מעבד EXR הקודם .

③ עיינית רב היברידית מתקדמת המציעה את היתרונות של שני viewfinders האופטי והאלקטרוני

X-Pro2 כולל עיינית אופטית ואלקטרונית, כך שצלם יכול לנצל את שניהם: אופטי לתצפית ישירה של הנושא, אלקטרונית לתצוגה מקדימה. היכולת לעבור באופן מיידי בין שני סוגים אלה של viewfinders הותקנה לראשונה על X100 בשנת 2011, אבל את הגרסה העדכנית ביותר שנמצאת על ה- X-Pro2 היא העינית ההיברידית המתקדמת ביותר. היא כוללת פונקצית הגדלה העוברת באופן אוטומטי בהגדלת העינית לפי העדשה שבשימוש ומד טווח אלקטרוני שבו זמנית מציג את העינית האלקטרונית על גבי העינית האופטית.

④ תריס חדש עם מהירויות  סגר שיא של 1/8000 שניות. ומהירות סנכרון עד 1/250 שניות.

תריס מכאני מהיר נותן גמישות נוספת לבחירת צמצם בתנאים בהירים או בעת צילום עם מבזק במהלך היום. בנוסף, בעוד שרמות הרעשים האלקטרוניים והרעידות בדרך כלל עולות עם מהירויות תריס גבוהות יותר, X-Pro2 שקטה יותר ורוטטת פחות בהשוואה לדגמים אחרים הודות לאופטימיזציה של בקרה.

⑤ חוזק, גוף עמיד למזג האוויר גשום העונה על צרכי צלמים מקצועיים.

המארז של המצלמה עשוי מארבע חלקי סגסוגת מגנזיום ואטום , המצלמה מסוגלת לפעול בטמפרטורות נמוכות C -10 °,  ובנוסף, יש לו בית כרטיסי SD כפול , לאחסון תמונה אמין יותר ובנפח גדול כולל ווידאו באיכות HD לזמן צילום ארוך.

 

  1. תכונות נוספות

(1) בזכות איכות תמונה האולטימטיבית לחיישן ברזולוציה הגבוה ביותר עד כה במצלמות סידרה X- הודות לטכנולוגיות ייחודיות שפותחה על סמך ידע מצטבר   בן 80 שנה כיצרנית סרטי צילום.

  • X-Pro2 כולל חיישן MP 24.3 X-Trans CMOS III   החדש המשתמש במערך מסנן צבע אקראי הייחודי להפחתת moire ללא הצורך במעבר דרך מסנן אופטי (OLPF). על ידי ביטול OLPF עוצמת עדשות FUJINON מוגדל כדי לספק תמונות הדומות לתמונות המופקות מחיישן ברזולוציה גדולה יותר.
  • הטכנולוגיה של Fujifilm הייחודית לסימולציית צבע, אותו פיתחה במשך מעל 80 שנה בייצור סרטי צילום, מספקת צבעים יפים בדיוק כפי שנראו בעין הצלם, כולל גוונים חמים של עור, שמיים כחולים וצלולים, ועלים ירוקים חיים.
  • X-Pro2 כוללת מצב acros סרט הסימולציה החדש. רתימת ביצועי עיבוד הגבוה במעבד של Pro – X, מייצר גוונים חלקים, שחורים עמוקים ומרקמים עשירים העדיפים בהרבה על הצבעים הקונבנציונליים.
  • מצב גרעון, אפקט חדש המוסיף גרעיניות לצילומים. מצב זה מפיק תמונות המזכירות תמונות סרט ישנות, במיוחד בהדפסה.
  • הפחתת רעש משופר המתאפשרת על ידי שיפור בטכנולוגיה לעיבוד אותות. ביצועי רגישות ISO גבוהה גם שופרו עד כדי כך שהמגוון השלם של רגישות – עד ISO המקסימלי 12,800 – בו ניתן להשתמש בביטחון מלא וכמעט ללא רעשים. יש גם הגדרות לרגישות גבוה יותר המאפשרת הגדלת האפשרויות לצילום באור נמוך.
  • מהירויות קריאת נתונים אולטרה מהירה, ונתון זה הוביל לשיפור משמעותי בתפקודי הצילום כולל מהירות AF וצילומי רצף מהירים.

 

(2) מעבד Pro X- בעל ביצועים במהירות גבוהה במיוחד, עיבוד במהירויות פי 4x מזו של מעבד קונבנציונלי.

  • המעבד החזק משפר באופן דרמטי את זמני התגובה. זמן פעולה מהדלקת המצלמה רק 0.4 שנ'., בנוסף, המצלמה מתהדרת במרווחי הצילום הקצר ביותר של 0.25שנ' מעבר של 0.05 שניות בזמן סגירת תריס ומהירות מיקוד אוטו' ב0.06 שניות.)
  • על ידי שימוש בקבצים דחוסים של RAW, הביצועים והפונקציונליות כעת עונה על הצרכים של צלמים מקצועיים, כולל תצוגה חיה יותר מהירה וסרטים באיכות גבוהה אף יותר.

 

(3) העינית ההיברידית הראשונה בעולם, המשלבת viewfinders אופטי ואלקטרוני המתחלפים בינהם.

  • EVF המיוצג ע"י LCD עם 2.36 מיליון נקודות. מהירות התצוגה שופרה מ-54fps בדגם הקודם למהירות המרבית של 85fps, המהירות מפחיתה באופן משמעותי את תופעת עיכוב שמירת תמונה בעת צילום. זמן ) Blackoutשחרור הסגר ) לאחר הצילום גם צומצם על ידי כמחצית, ל150ms, כך שזה דומה למצלמות SLR  עם עינית אופטית.
  • העיצוב של העינית האופטית מבוסס על המערכת בעלת הניסיון של ה-X-Pro1. היא משלבת מנגנון תיקון diopter . בנוסף, המסגרת בהירה, ה- TELE הורחב מאורך מוקד של 60 מ"מ ל 140mm, המשפר פרקטית ומקנה נוחות נוספת.

 

(4) מספר נקודות מיקוד לבחירה הורחב מ -49 בדגמים קודמים ל -77 ומקנה פונקציונליות רבה יותר ופוקוס אוטומטי מהיר יותר.

  • כ -40% משטח ההדמיה כעת מכוסה על ידי פיקסלים והמיקוד AF)) מבצע זיהוי מהיר, מדויק, שפירושו התמקדות במהירות כאשר מצלמים נושאים בתנועה. על ידי שילוב של יכולות העיבוד של מעבד Pro X החדש עם מהירות קריאת נתוני AF 2x מהר יותר מאשר לפני כן , X-Pro2 מספק את ביצועי AF המהירים ביותר שהושגו אי פעם במצלמה מסידרה X.
  • על ידי שיפור אלגוריתם AF החזוי והגדלת הדיוק של הצילום המתמשך מתאפשר מיקוד אוטו במהירות של עד 8.0fps.

 

(5) גוף מוקשח ואמין מותאם למשתמשים מקצועיים.

  • הגוף עשוי מסגסוגת מגנזיום נוקשה וקיימות נקודות חיבור מולחמות סביב בגוף בכ 61 מקומות, ההופכים אותו לעמיד במיים ואבק. עמידות בטמפרטורות נמוכות כמו C -10 ° כך שניתן להשתמש בו כמעט בכל מקום וכמעט בכל מצב מזג אוויר.
  • הגוף כולל גימור שחור מבריק למחצה כמו ב- 1X-Pro. גימור זה ניתן להוסיף רק לאחר ליטוש יסודי ומוסיף טאצ' וינטג' שישמח את חובבי הצילום.
  • התריס מצטיין במהירות שיא של 1/8000 שניות., עמידות במהירות סנכרון של עד 1 / 250sec
  • בית כרטיסי SD כפול, הראשון במצלמות סידרה X. מפחית את הצורך להחליף כרטיסים בתדירות גבוהה, והוא גם מאפשר צילום מתמשך רב ומפחית את הסיכון של אובדן נתונים.
  • LCD האחורי בגודל 3 אינץ 'ברזולוציה של  1.62 מיליון נקודות, הופך אותו  מושלם לחיבור תמונות, חדות תמונה מעולה, דיוק צבע ואיזון לובן מושלם.

 

(6) פונקציות חשובות נמצאות בצד הימני של גוף המצלמה, ניתן לגשת לכל הבקרות העיקריות מבלי להסיט את העין מהעינית.

  • בורר מהירות תריס, בורר פיצוי חשיפה ומנוף החלפת סוג עיינית כולם נוצקו מאלומיניום למראה פרמיום ולהשתלב במבנה המצלמה.
  • מזכירה מצלמות – סרט ישנות, בורר רגישות ISO מובנה בתוך בורר מהירות תריס. משמעות הדבר היא שניתן לאשר את הגדרות המצלמה במבט חטוף אחד ולא להוציא הרבה זמן ואנרגיה בתיקונים.
  • בורר הפיקוד מובנה בבורר פיצוי החשיפה. בחירה בפונקציה זו מאפשרת הפעלת פיצוי חשיפה בנוסף הפיקוד הקדמי ומרחיבה את טווח פיצוי החשיפה ל- 5 ± EV.
  • בורר פיקוד כפול קיים בצידה הקדמי והאחורי של המצלמה. קלים יותר לשימוש, ואף הם אטומים לאבק ונתזי מים.
  • שישה כפתורי פונקציה כלולים, המאפשר גישה קלה יותר לפונקציות משמשות באופן קבוע.
  • התוספת של מדידה משוקללת מרכזית היא אידיאלית עבור צילום יומיומי בעת שימוש בעינית האופטית. זוהיא שיטת מדידה בסיסית יותר, מושלמת עבור צלמים שאינם רוצים להסתמך על שימוש רב באוטומציה במדידה.
  • לחצן פוקוס חדש מאפשר למשתמשים לבחור במהירות נקודת מיקוד.

 

(7) עיצוב ממשק – משתמש גרפי חדש

  • קטגוריות חדשות נוספו על מסך התפריט, המאפשרות גישה מהירה יותר לתפריט המבוקש.
  • 16 פריטים בהם משמשים לעתים קרובות יכולים להפוך לתכונת התפריט החדשה של המשתמש. בשילוב עם 16 פריטים מתפריט Q, ניתן ליצור סך כולל של 32 קיצורי דרך.
  • תצוגת עיינית המציעה רמה גבוהה של התאמה אישית ולכן זה יותר מתאים לצרכיו האישיים של הצלם.
  • גופן תפריט מסך והפריסה שונו למראה נקי ואלגנטי יותר.
  • פונקצית סימולציה של מסגרת מוארת נוספה למצב העינית האופטית. את אורך המוקד של כל עדשה ניתן לאשר מבלי להחליף את העדשה, כך שהמשתמש יכול לשנות את העדשות בצורה מדויקת יותר.

(8) אביזרי נוחות נוספת

  • גריפ MHG-XPRO2

משפר את האחיזה במצלמה ומפחית את הסיכויים של מצלמה לרעוד, במיוחד בעת שימוש בעדשות צמצם קבוע שהן בד"כ כבדות, וגדולות. גריפ זה ניתן להשאיר במקומו בעת שימוש בחצובה ומאפשר למשתמשים להחליף את הסוללה וכרטיס SD מבלי להסיר את הגריפ מהגוף.

 

נרתיק עור BLC-XPRO2

הנרתיק עוצב מעור אמיתי אלגנטי המדגיש את העיצוב הקלאסי של X-Pro2 תוך הגנה על גוף המצלמה. את הסוללה ניתן להחליף גם כאשר הנרתיק מחובר למצלמה.

  • על ידי הורדת האפליקציה (חינם) של שליטה מרחוק, המצלמה תחובר למכשיר הטלפון החכם או טבלט באמצעות אלחוט, המשתמש יכול להשתמש בפונקציית השלט רחוק, המאפשרת שליטה, גם ממרחק. משמש עבור מגוון רחב של צילומים, כולל תמונות קבוצתיות, דיוקנאות עצמיים ובעלי חיים בסביבתם הטבעית.
  • תמונות וקטעי וידאו ניתן לשלוח למכשירים כגון טלפונים חכמים בנגיעה אחת קלה. תמונות וקטעי וידאו במצלמה יכולים להיות מיובאים באמצעות הטלפון החכם ללא כל טירחה של הזנת קוד זיהוי או סיסמא. אפשר גם להוסיף מידע מיקום המצוי בטלפון החכם או טבלט לכל תמונה.

 

(9) צילום אינטרוואלי במרווחי זמן

  • צילום באמצעות טיימר אינטרוואלי בפרקי זמן ,נגיש ומציע מרווחים של שנייה אחת עד 24 שעות במגבלה של עד 999 תמונות.

 

קבוצת חברות שמעוני בע"מ

יבואנית FujiFilm   בישראל