Fujifilm מכריזה על אסטרטגיה חדשה לסדרת מדפסות הפורמט הרחב שלה – סידרת ה Acuity

קלות תפעול , תכונות פונקציונאליות , ביצועים ברמת יחוס , פוקוס כלכלי

יותר ורסטיליות, חסכון עלויות השימוש , פוג'י מטלטלת את תעשיית הפורמט הרחב עם מוצרים שאינם דומים לשום מוצר אחר בשוק !

פוג'יפילם הודיעה היום על פיתוחים חדשים במדפסות הזרקת הדיו בפורמט הרחב – מגוון חדש, שנבנה מהיסוד, סביב 'שרטוט מחדש' (BluePrint) של מדפסות הזרקת דיו בפורמט רחב מבחינת יחס של מחיר לביצועים, החזר ההשקעה, ורסטיליות ותמורה, וכמובן קלות השימוש.
לפוג'יפילם ניסיון של שנים רבות בפיתוח טכנולוגיות הזרקת דיו UV, יחד עם Sericol שפוג'י רכשה בשנת 2005, וכן פיתוח מסחרי של מערכות הזרקת הדיו UV הראשונות עוד בשנת 1999. סדרת מדפסות בפורמט רחב Acuity הפכן לפופולריות ביותר עם ההשקה לראשונה בשנת 2007, פוג'י התקינה בהצלחה  למעלה מ- 1800 התקנות עולמיות, אך שוק מדפסות בפורמט הרחב היום, הינו מקום שונה מאוד ממה שהיה כשהוצגה הסדרה לראשונה.

"הבנו לפני שלוש שנים שהשוק הגיע לנקודת מפנה", אומר דייוויד ברטון, מנהל עסקי, פוקיפילם WFIJ HQ ומנהל שיווק, פוג'יפילם WFIJ EMEA. "נקודה שבה יותר מאותו דבר, עם שיפורים קלים, כבר לא הספיק. השוק נזקק למשהו חדש ביסודו.  יחד מרכז הפיתוח של פוג'י העולמית וכן מרכז הפיתוח של פוג'יפילם בבריטניה, ששם החל רעיון של הזרקת דיו UV בפורמט רחב לראשונה, והפך למציאות לפני שני עשורים, החליטו ליצור מחדש בדיוק את זה – משהו שנבנה מתוך המורשת והניסיון הארוך של פוג'י, אבל באותו זמן, חדש ביסודו.
"קיבלנו החלטה אסטרטגית לחשוב מחדש על היצע הפורמט הרחב שלנו, התמקדות בדרכים חדשות לספק ערכים משופרים, ורסטיליות וקלות שימוש ובמיוחד הגדרת אמת-מידה חדשה להחזר ROI של המדפסות. יצאנו לעשות את מה שעשינו לראשונה בשנת 1999, ליצור תכנית אב חדשה לפורמט רחב. "

עיצוב של המכונה בוצע על ידי חברת עיצוב תעשייתי בשיתוף עם מרכז עיצוב של Fujifilm פוג'י,  בשלוש שנים האחרונות של מחקרי שוק ופיתוח אינטנסיביים. החזרה לעקרונות הראשונים, החלה עם קנבס ריק ועם אתגר להסיר הכל לאחור וליצור מגוון מכונות חדש ומשופר לחלוטין.

ארבעה קריטריונים לתכנון עלו מתהליך המחקר שעזרו לתכנן את אפשרויות הבחירה בעיצוב המכונות החדשות, לזהות את היצרנים והספקים הנכונים לעבוד איתם, ואת שותפי ה- OEM הנכונים שיעזרו להגשים את הכל ביחד.
אלה היו: איכות, ערך, ביצועים וקלות של השימוש. בנוסף, כל חלק ורכיב שנבחר, נבחר מתוך מחשבה על ארבעת הקריטריונים הללו, החל מראשי ההדפסה ועד ממשק המשתמש, מנורות, בקרה אנטי-סטטית ופתרונות ואקום.. בכל המקרים, פוג'יפילם עשתה בחירות על בסיס מענה לשאלות כמו "האם הוא עושה את מה שהוא צריך לעשות?" או "האם ניתן לעשות זאת טוב יותר?" שום דבר לא נותר ללא שינוי מבלי שניתן לשפר.

במשך יותר מ -14 שנה מאז ההשקה הראשונית, סדרת מדפסות Acuity בנתה מוניטין של איכות גבוהה, ורסטיליות וערך גבוה, והסדרה החדשה תשפר את המותג Acuity בכל אותן אספקטים, תוך שמירה על האמינות שתמיד הייתה סימן ההיכר של מערכות הזרקת הדיו של פוג'יפילם.

שתי המדפסות הראשונות שמגיעות התכנית החדשה הזו הן Acuity Ultra R2 ו. Acuity Prime :

  • ה- Acuity Ultra R2 היא גרסה מחודשת ומשופרת באופן משמעותי של ה- Acuity Ultra שבעצמה הציבה סטנדרט חדש לייצור הדפסה סופר רחב- כאשר הושקה בשנת 2018.Acuity-Ultra-R2-300x166-2
  •  Acuity Prime הוא מדפסת שולחן אמיתית בסגמנט הביניים , המציעה קלות שימוש והחזר השקעה של המדפסת ללא תחרות מכל דבר אחר בשוק. וכמובן שמדפסות חדשות אלו מנצלות את היתרונות המתקדמים של הדיו דיו UV הנודע של Fujifilm שמיוצר בבריטניה וזוכה במסר רב של פרסים של כמפעל של החברה.Acuity-Prime-side-300x166

Acuity Ultra R2 ו- Acuity Prime מייצגים את התוכנית החדשה BLUEPINT למערך הדפסה בפורמט רחב בתקופה בה מדפסות זקוקות ליותר ורסטיליות ויותר ערך, ובסופו של דבר החזר ה- ROI טוב יותר, יותר מתמיד.