Fujifilm משיקה את Acuity LED 1600R  עבור שוק הגרפי בפורמט גדול , זוהי התוספת האחרונה לסדרת ה Acuity של Fujifilm .  הצעה גמישה וחסכונית בAcuityLED1600Rמחיר כאלטננטיבה לאחות המוצלחת כבר כמה שנים  – מדפסת ה Acuity 1600 II .

01.02.2018

Fujifilm מכריזה היום שחרור של מכונה חדשה בסדרה אקיווטי שלה, ה Acuity LED 1600R.  זו מדפסת זו גליל לגליל , ייעודית בתצורת הדפסה של 4 צבעים להדפסת CYMK , אבל שותפה לכל היתרונות באיכות ובביצועים של הדגם היברידי  Acuity LED 1600II  המוצלחת ביותר.

בלעדי ל Fujifilm, המדפסת מציעה ראשי הדפסה של פוג'יפילם מסוג  Dimatix Q ברמה תעשייתית , המדפסת מגיעה עם ארבעה ערוצים, עם האפשרות של שדרוג מודולרי בשטח עד שמונה ערוצים. זה כולל מצב צפיפות גבוהה המסוגל להתמודד עם מדיות רול רגישות לחום בעת הדפסה ובמקביל מייצר תוצאה תצוגה צבעונית מהממת, תוססת – שהופך אותו מתאים ליישומי תאורה חלון אחורית, … כמו 1600 LED II, המדפסת מציעה פרודוקטיביות מעולה של עד 33 ² לשעה.

הפקת רמות נמוכות של חום, הדורשים פחות אנרגיה  וכן צריכת דיו נמוכה יותר מאשר מכונות דומות בשוק, החברה חדשה של סדרת Acuity מאופיינת בזמני איתחול מיידים , מנורות LED UV בעלי אורך חיים ארוך במיוחד , ללא אוזון או פליטת VOC וצורכת רק מתכלה אחד בלבד – הדיו.

הדיו  החדש  בסדרה מסוג  Uvijet RL זמין ב- CMYK ו- CMYK פלוס לייט-מגנטה ולייט ציאן . ישנה האפשרות לשדרוג מודולרי כדי לכלול לבן שגם זמינן ללקוחות , עם אופציה להארכה עד שמונה ערוצים להכללה של דיו שקוף  שיתווסף בהמשך השנה. , Uvijet RL מיוצר על ידי  Fujifilm Specialty Ink System בבריטניה, בשילוב של מערכת CURING LED בפטנט של Fujifilm ומערכת ראשי הדפסה Dimatix, ומספקת איכות ההדפסה המתקרבת לצילומית במהירות מרשימה.

טיודור מורגן, פלח מנהל, שילוט & ותצוגה באירופה מערכות גרפיות Fujifilm:מוסיף  "Fujifilm הקימה עסק חזק עם Acuity LED 1600 ולאחר מכן את Acuity LED 1600 II, עם קרוב ל 1000 התקנות ברחבי העולם. כדי לבנות על הצלחה זו, אנחנו עכשיו מציעים מודל חדש וחזק באותה מידה, בעלות נמוכה יותר.  ה- Acuity LED 1600R יכול לספק הזדמנות השקעה מצוינת עבור מדפיסים המחפשים יכול ייצור באיכות גבוהה, בפורמט גדול לעבודות בפומט גדול  – הכל מבלי להתפשר על ביצועים מעולים ומאפיינים שהושגו Acuity LED 1600 II  בעלת המוניטין הרב."