פוג'יפילם החלה לשווק מצלמות אינסטקס לצילום והדפסה מיידית בשנת 1998 והדגמים במהלך 20 השנים האחרונות התעשרו והתרחבו הן מבחינת האיכות והן מבחינת התכונות במצלמות השונות כמו בגודל ההדפסה ובפורמט המבנה של המצלמות והתמונות. המצלמות משווקות במעל 100 מדינות ברחבי העולם. בשנים האחרונות המצלמות תפסו את מקומן בקרב הדור הדיגיטלי ומככבות במסיבות ואירועים.
סקירה כללית של המוצר החדש, "אינסטקס מיני LiPlay"
"LiPlay” החדשה היא מצלמת אינסטקס היברידית המאפשרת לכם לבחון תמונות שצולמו במצלמה באמצעות ה- LCD בצד האחורי של המצלמה ולבחור מתוכן אילו תמונות ברצונכם להדפיס. הפונקציה "Sound" של המצלמה מסוגלת להקליט עד עשר שניות שמע. הפונקציה ממירה את נתוני השמע לקוד QR ומוסיפה אותו לתצלום שיודפס. השמע ניתן להשמעה מחדש על ידי סריקת קוד QR מודפס באמצעות טלפון חכם. תכונה זו מאפשרת להפיק תמונה ביחד עם התיאור המדובר שלכם בתמונה. המצלמה כוללת גם את הפונקציה " הדפסה ישירה", אשר מעבירה תמונה שצולמה בטלפון החכם כדי להעבירה להדפסה ב- LiPlay. אפשר להדפיס תמונה מסוימת מטלפון החכם בקלות על סרט instax ולשתף אותו עם החברים. כדי להקל על צילום תמונה קבוצתית, המצלמה מציעה גם את הפונקציה "צילום בשליטה מרחוק", כך שניתן להשתמש בפעולה חכמה זו כדי לשחרר את התריס בזמן שהצלם עמד במרחק מה מהמצלמה עצמה.
גוף המצלמה תוכנן בעיצוב יעיל ומסוגנן. מקדם הצורה הקומפקטי והארגונומיה הנוחה שלה מקלה על ביצוע הצילום. לחצנים זמינים עבור פעולות בסיסיות כגון שחרור תריס ופונקציית "Sound" מקלות על ביצוע הצילום. המצלמה מגיעה בשלושה צבעים זהב-קרם, שחור ולבן, לכל אחד מהם יש עיבוד שטח שונה, כגון גימור מחוספס או חלק.
סרטון