מצלמת FUJIFILM X-Pro3 נוצרה כדי לתפוס את מהות הצילום הטהור ובמינימום הסחות דעת סביבתיות.

– ציפוי חיצוני בטיטניום מעניק אלגנטיות ועמידות משופרת למצלמה.

–  הפיתוח הייחודי של “עינית היברידית מתקדמת" היחידה בעולם ברזולוציה משופרת, בכדי לשפר את ההנאה בצילום באמצעות העינית.

– סימולציה חדשה של הסרט "CLASSIC Neg" מעניקה גוונים צבעוניים יותר לתמונות.

המצלמה הראשונה עם העדשות הניתנת להחלפה של סדרת ה- X, שוחררה בפברואר 2012, תחת השם "FujiFilm X-Pro1"  וממשיכתה, "FUJIFILM X-Pro2" שוחררה במרץ 2016 עם איכות תמונה וביצועים משופרים בהרבה. סדרת ה- X-Pro אומצה על ידי צלמים מקצועיים וחובבים רבים. צלמים אלו מצויים בעיקר בתחומי הצילום דוקומנטרי ועיתונאים בגלל הסגנון הקלסי של מד טווח, ניידות רבה וחוגות המאפשרות פעולה אינטואיטיבית.

X-Pro3 אחד מגופי המצלמה העמידים ביותר הודות לשימוש בטיטניום בחלקים החיצוניים, בעל יחס חוזק ומשקל יוצאי דופן. הודות לשימוש בטכנולוגיית ייבוש והתקשות בשם DURATECT יש אפשרות ליצור שתי וריאציות צבע לקבלת קשיחות וגימור מובחרים. ה- X-Pro3 משתמש בחיישן  4  CMOS-בעל  26.1 מגה פיקסל ובמעבד התמונה "X-Processor 4", שנראה לראשונה ב- FUJIFILM X-T3 וב FUJIFILM X-T30, כדי להבטיח קיומה של הדרגה הנכונה של הביצועים ואיכות התמונה עבור דגם הדגל. באמצעות שילוב זה וקושחה חדשה, ה- AF פועל גם בדרגת אור הקרובה לחושך מוחלט. "עינית היברידית מתקדמת חדשה" בעלת רזולוציה גבוהה של 3.69 מיליון נקודות, ובעלת בהירות גבוהה והדמיית צבע מתקדמת בכדי לסייע לצלם ולשפר את חוויית הצפייה בתוצאה. כמו כן התווסף  לסימולציית סרטי הצילום גם "CLASSSIC NEG", המדמה סרטי נגטיב צבעוניים ששימשו בדרך כלל לצילום יומיומי.

לסרטון

תכונות מוצר עיקריות

(1) עמידות

・חלקו החיצוני של גוף המצלמה עשוי טיטניום, המעניק למצלמה חוזק ועמידות בפני קורוזיה לאורך זמן. גרסת ה"שחור "משלבת טיטניום עם ציפוי איכותי במיוחד המעניקה לו מראה אלגנטי. כמו כן, זמינות הגרסאות         DR Black + "DR Silver",   הודות לטכנולוגיית התקשות פני השטח הנקראתDuratect TM   המיועדת להשגת דירוג קושי גבוהה כדי להגן על המצלמה מפני שריטות תוך הדגשת המראה במרקם צבע ייחודי.

・ המסגרת הפנימית של גוף המצלמה עשויה מסגסוגת מגנזיום. איטום והתאמה למזג האוויר הוחל על 70 נקודות בכדי להעניק למצלמה עמידות בפני אבק ולחות. המצלמה מסוגלת גם לפעול בטמפרטורות נמוכות מ- מינוס-10 ℃, מה שמאפשר למשתמשים לפעול בכל תנאי מזג אוויר.

(2)"עינית היברידית מתקדמת" משופרת

・ משתמשים יכולים לעבור בין העינית האופטית (OVF) , המספקת מבט קבוע של הנושא המצולם ללא כל פיגור זמן, לבין העינית האלקטרונית (EVF) , המאפשרת לבדוק חשיפה בזמן הצילום.

העינית האלקטרונית משתמשת בלוח EL בגודל 3.69 מיליון נקודות בעל ביצועי תצוגה מתקדמים. פאנל ה- EL נהנה מיחס ניגודיות גבוה של מעל  5000 :1 ומבהירות מרבית של  cd / m2  1500 בכדי להציג את כל הפרטים אפילו אם הם מצויים בצל או תחת אור חזק. העינית  מכסה גם 97% משטח הצבע של  sRGB  ומעניק רווית צבע מדויקת יותר.

אפשרויות התצוגה ( OPTIONS) של EVF במצב הביצוע "Boost" כוללות כעת את "עדיפות החלקות" שבה מוכנסת מסגרת שחורה בין כל אחת מהמסגרות בכ-. 100 תמונות/שניה כדי לספק מראה חלק לכל תמונה , המעניקים קצב ריענון שווה ערך של כ. 200 תמונות /שניה . אפשרות זו מומלצת כשמצלמים נושאים בתנועה מהירה וצריכים לעקוב אחר התנועה במצלמה.

המצלמה כוללת גם את הפונקציה "Electronic Range Finder", בה מוצג חלון EVF קטן בתוך OVF כדי לסייע בבדיקת הגדרות אלקטרוניות. חלון EVF מציג נוף חי, הרחבה של נקודת AF ותמונות שצולמו, ומשפר את השימושיות של ה- OVF.

(3) ביצועים מירביים מהחיישן ומהמעבד בני הדור הרביעי

ה- X-Pro3 משתמשת באלגוריתם משופר כדי לאפשר מיקוד אוטומטי ברמת האור המינימלית של -6EV, הנמצאת בסמוך לחושך מוחלט.

  • ·         המצלמה כוללת פונקציית צילום HDR חדשה, המשלבת ריבוי תמונות שצולמו ברצף ברמות חשיפה שונות בכדי להרחיב את הטווח הדינאמי. הכלי, נועד ליצור מחדש את הטווח הדינאמי הגדול של תנאי האור הקיימים בטבע, מייצר גוונים טבעיים מבלי לגרום להגברה מוגזמת של גווני צבע.
  • ·         ל- X-Pro3 לראשונה  קיימת פונקציית מגבלת טווח AF, שהייתה זמינה רק במספר עדשות מוגבל עד כה. כעת ניתן לבחור מבין שני ערכים קבועים מראש או להשתמש בטבעת המיקוד כדי לציין טווח מיקוד כלשהו. זה מעניק את פונקציית ההגדרה המוקדמת הזמינה כעת לכל עדשות ה- XF.
  • ·         המצלמה יודעת לטפל בחשיפות מרובות של עד 9 פריימים במצב תוספת, ממוצעת, בהירות יחסית או כהות יחסית, כדי לשלב תמונות שצולמו מנקודות מבט רבות או בזמנים שונים לתמונה אחת. ניתן להחיל מצבי סימולציה של סרטים שונים על כל אחד מהמסגרות כדי ליצור קולאז' רב שכבתי.

( 4 )   איכות התמונה המופקת מלימוד תכונות הצבע נצברו במשך 85 שנים בענף

  • ·         מצב "NEG CLASSIC" נוסף לפונקציית הדמיית הסרטים, המדמה סרטי נגטיב צבעוניים שנבחרו באופן מסורתי לתמונות המצולמות ביומיום. הצבעים, הנשלטים במדויק בכל רמת בהירות, יוצרים ניגודיות כרומטית עשירה ומוסיפים הגדרה נוספת לתמונה.
  • ·         פונקציית הצילום בשחור לבן, שהוצגה במקור ל- FUJIFILM X-T3 ו- FUJIFILM X-T30 כדי להחיל גוונים חמים וקרירים בתמונות מונוכרום, עודכנה כפונקציית "צבע מונוכרומטי". ה- X-Pro3 מאפשר כעת לבחור את צבע המפתח מתוך מטריצה ​​של גוונים חמים / מגניבים וגוונים מגנטה / ירוק, תוך שילוב התמורה העשירה בתמונות ליצירת תמונות עם טוויסט אישי.
  • ·         "הגדרת בהירות" נכללה כפרמטר לאיכות תמונה המשלים את טון הצבע הקיים, צל וחדות. ניתן להדגיש או לרכך מרקם וקווי מתאר של הנושא המצולם תוך שמירה על מידרג צבעים בכדי לשלוט במראה הכללי של תמונה.
  • ·         הפונקציה של אפקט הגירעון, המדמה את סרט הצילום, התפתחה כך שניתן יהיה להתאים "כוח" ו"גודל "כדי להשיג שליטה מדויקת יותר על אפקט הגירעון. בעבר היו רק שתי אפשרויות של גירעון  :   " חזק "ו"חלש", כעת השליטה מוחלטת באפקט זה.
  • ·         אפשרות ליישום צבעים רוויים מאוד. אפקט 'צבע כרום', המשחזר צבעים עמוקים יותר והגדרה טונאלית גדולה יותר בנושאים כאלה, מושלם כעת עם האפקט 'צבע כרום כחול', המיישם עומק נוסף וחיות טבעית בגוונים הכחולים שבתמונה.

( 5 )     נגישות מעולה במטרה להגיע לצילום טהור

מסך ניתן להטיה, ברזולוציה גבוהה של 1.62 מיליון נקודות, ניתן להטיה של כ- 180 מעלות, מה שמאפשר לצלם מהמותן, בגובה הקרקע או עם המצלמה מעל הראש. המסך מציע זווית ראייה רחבה ומספק ניגודיות גבוהה ועם זאת רוויית צבע טבעית המספקת תצוגה ברורה ואיכותית.

המסך הצבעוני האחורי בגודל 1.28 אינץ ', מוגן בזכוכית משוריינת, מציג הגדרות צילום ללא קשר אם המצלמה מופעלת או לא. ניתן להגדיר את המסך במצב "קלאסי" המציג סימולציה של סרטים, איזון לובן, ,והגדרות תמונה אחרות המזכירות מצלמות המצוידות בסרט צילום. או במצב "רגיל" המציג מהירות התריס מספר התמונות הפנויות שנותרו, איזו ( ISO) והגדרות אחרות המוצגות באייקונים הרגילים. האפשרויות "גוון בהיר" ו- "וגוון כהה" שולבו בהגדרת  "Tonal Curve" כך שאפשר יהיה להתאים את הפרמטרים הנ"ל באופן אינטואיטיבי תוך בדיקת העקומה ( Tonal Curve ).

ל- X-Pro3 יש יציאת USB מסוג סי  (USB3.1 Gen ) המיועדת לטעינת סוללת המצלמה ולהעברת נתונים. הפונקציונליות של לחצן Q שופרה, כעת ניתן לבחור את מספר הסמלים שיוצג בתפריט 4,8,12,16 . "שקיפות" נוספה כאפשרות רקע חדשה, המאפשרת לשנות את ההגדרות ועם זאת להבטיח שלא תוחמץ תמונה, תוך כדי עבודה .

אביזרים נילווים לרכישה: 1- נרתיק מסגרת עור. 2- גריפ לאחיזת המצלמה.

- נרתיק מסגרת עור. 2- גריפ לאחיזת המצלמה.