ב-15 באפריל 2021  Fujifilm מכריזה על FUJINON Lens XF18mmF1.4 R LM WR

-תוספת חדשה לעדשות ה- XF של סדרת X , מצלמות דיגיטליות נטולות מראה

– עדשת פריים רחבת זווית בקוטר גדול עם הרזולוציה הגבוהה ביותר של סדרת XF ובצמצם המרבי F1.4.

-גודל קומפקטי לניידות מעולה, בחירה מושלמת לצילומי נוף ותמונות.

 

ה- XF18mmF1.4 R LM WR היא עדשה בקוטר גדול עם אורך מוקד 18 מ"מ (שווה ערך ל- 27 מ"מ בפורמט הסרט 35 מ"מ). העדשה בעלת הרזולוציה הגבוהה ביותר מבין עדשות XF והצמצם המרבי של F1.4 . משקלה 370 גרם , הודות לעיצוב הקומפקטי שלה המעניק ניידות מצוינת. המשתמשים יכולים לצלם תמונות באיכות מעולה במגוון מצבי צילום כגון נוף ותמונות פורטרט, תוך ניצול תחושת הפרספקטיבה הטבעית שאורך המוקד מביא.

העדשה מורכבת מ- 15 עדשות אלמנטים, כולל שלוש עדשות אספריות ועדשת ED אחת, בתשע קבוצות. השימוש באלמנטים של עדשות בקוטר גדול מאפשר צמצם מרבי של F1.4 , מה שמאפשר לצלם תמונות באיכות גבוהה ברעידות מצלמה מינימליות ורעש דיגיטלי נמוך גם בתנאי תאורה נמוכים כמו צילומי נוף בלילה. משקל העדשה 370 גרם וגובהה 75.6 מ"מ גורמים המאפשרים ניידות מעולה בעיצוב קומפקטי.

עדשה 18מ"מ

עדשת פוג'ינון 18 מ"מ 1.4

באורך המוקד הרחב העדשה לא רק יכולה ללכוד נוף במובן טבעי של פרספקטיבה, אלא גם לצלם תמונות שנסגרות על נושא מרכזי תוך שמירה על הרקע העצום במסגרת התמונה. העדשה יכולה לקלוט גם את הפרטים החשובים ביותר של נושא קטן ברקע התמונה, כמו גם את אווירת הסצנה. היכולת לצלם תקריבים במרחק עבודה מינימלי של 11 ס"מ בלבד מפני העדשה הקדמיים מאפשרת צילום שולחני, צילום מקרוב של אוכל המוצב על שולחן. אפשרויות אלה הופכות את העדשה למגוונת מאד, ומתאימה למגוון רחב של סצנות.

 

מאפיין נוסף הוא מערכת המיקוד הפנימי, המשתמש במנוע ליניארי שקט בכדי להניע את קבוצת עדשות המיקוד, וכדי להשיג AF שקט ומדויק ביותר במהירות של 0.04 שניות ומבטיח שצלמים לא יפספסו הזדמנויות צילום.