מצלמה אינסטקס אנלוגית INSTAX mini 99TM

כוללת פונקציות אנלוגיות חדשות – מניפולציה חופשית של אור וצבע של רגע שנלכד.

סרט המיני החדש הקיץ, "PHOTO SLIDE", מוסיפה נופך מיוחד לביטוי באמצעות תמונות.

 

טוקיו, 27 במרץ 2024 – FUJIFILM Corporation (נשיא ומנכ"ל, מנהל נציג: Teiichi Goto) מכריזה כי ה-INSTAX mini 99TM (mini 99™), דגם מתקדם של סדרת INSTAX*1 של מצלמות מיידיות אנלוגיות, ישוחרר ב-11 באפריל 2024 ביפן.
ה-mini 99™ הוא גרסה מפותחת של INSTAX mini 90TM (מיני 90™) המצליח בעולם. הוא כולל פונקציות חדשות המשתמשות בטכנולוגיה אנלוגית כדי להרחיב עוד יותר את מגוון ביטויי ההדפסה, כגון "בקרת אפקט צבע", המחיל אורות בצבעים שונים ישירות על סרט כדי לייצר שישה ביטויי צבע שונים, ו"מצב ויגנט", המפחית חשיפה סביב הקצוות כדי להביא את הפוקוס למרכז כל תמונה. ביטויי ההדפסה יכולים להשתנות בהתאם לתנאי הצילום, מה שמאפשר למשתמשים ליצור הדפסי INSTAX ייחודיים עם כשרון רב.
גוף המצלמה מתהדר במרקם מט דמוי עור נוח לאחיזה ומציג עיצוב קלאסי במראה ומרקם פרימיום המתאימים לדגם היוקרתי.
במקביל להשקת המיני 99TM, פוג'יפילם משחררת מארז מצלמה תואם צבע ואלבום תמונות מיני-פילם בצבע חדש (שחור). החברה גם מתכננת להוציא את הסרט בפורמט המיני "PHOTO SLIDE", בהשראת תושבת שקופיות לצילום, הקיץ ביפן, ומדגיש את המגוון המרשים של ביטויי ההדפסה המתאפשרים עם המיני 99.
MINI99

ניתן לשלב את הפונקציות החדשות של המיני 99: בקרת אפקט צבע ומצב ויגנט עם בקרת בהירות, באמצעות חוגה בצד גוף המצלמה, כדי להרחיב עוד יותר את מגוון ביטויי ההדפסה. המצלמה החדשה גם יורשת פונקציות מהמיני 90™, כולל מצבי נוף/מאקרו/פנים*2 עם איכות תמונה משופרת, מצב ספורט*2 אידיאלי לצילום נושא שזז במהירות וטיימר עצמי לצילומים קבוצתיים. זמינים גם מצבי צילום לתפעול אור, כולל מצבי נורה וחשיפה כפולה.

על מנת להרחיב עוד יותר את הפנייה של INSTAX, כולל המיני 99TM, Fujifilm הוציאה גרסה מעודכנת של INSTAX UP! ב-13 במרץ. זוהי אפליקציית INSTAX לסמארטפון פופולרית*3 המאפשרת למשתמשים לסרוק ולשמור הדפסות של INSTAX עם סמארטפון להמרה דיגיטלית קלה. העדכון מוסיף את פונקציית האלבום. משתמשים יכולים ליצור אוסף של תמונות INSTAX סרוקות לפי נושא, מה שמספק דרך נוספת ליהנות מ-INSTAX.

Fujifilm תמשיך להרחיב את עולם מערכת הצילום המיידית "INSTAX" המאפשרת לאנשים ליהנות מהדפסת תמונות במקום.
*1 INSTAX הוא סימן מסחרי או סימן מסחרי רשום של FUJIFILM Corporation.
*2 מצב Indoor ומצב Sports מקבילים למצב Party ולמצב Kids במיני 90TM.
*3 אינסטקס UP! היא אפליקציה חינמית למכשירי אנדרואיד ו-iOS. הוא זמין להורדה מ-Google Play עבור מכשירי אנדרואיד ומ-App Store עבור מכשירי iOS כגון iPhone. אנדרואיד ו-Google Play הם סימנים מסחריים או סימנים מסחריים רשומים של Google Inc. iPhone ו-App Store הם סימנים מסחריים של Apple Inc. הסימן המסחרי של iPhone נמצא בשימוש ביפן ברישיון של Aiphone Co., Ltd. הסימן המסחרי של iOS משמש ברישיון של Cisco ארצות הברית ומדינות אחרות.

MINI99-2

2. תכונות עיקריות של INSTAX mini 99™
(1) יכולת הפעלה במרדף אחר שימושיות אנלוגית ועיצוב קלאסי עם תחושת פרימיום
המיני 99TM תוכנן במרדף אחר יכולת הפעלה אנלוגית, למשל. שימוש בטבעת העדשה להתאמת כוח ואורך מוקד, ושימוש בחוגה הצדדית לשינוי האור והבהירות. גוף המצלמה מתהדר במרקם מט דמוי עור שיושב בנוחות ביד. ציפוי האמרטון וטקסט צבעוני מוצגים כדי להציג עיצוב קלאסי עם מראה חיצוני ומרקם מובחר המתאימים לדגם היוקרתי של סדרת INSTAX של מצלמות מיידיות אנלוגיות.

MINI99-3

(2) בקרת אפקט צבע, החלת אורות בצבעים שונים ישירות על הסרט כדי להוסיף צבעים לרגע צילום
גוף המצלמה מכיל ארבע נורות LED. אורות בצבעים שונים, כפי שהוגדרו בהגדרות של חוגת האפקט הצבע בצד, מוחלים ישירות על הסרט בעת צילום תמונה, ויוצרים שש וריאציות בביטוי הצבע. שש הווריאציות משתנות גם בהתאם לבהירות הסביבה, צבע הנושא ותנאי צילום אחרים, מה שמעניק למשתמשים חופש לבטא כל רגע שנלכד.

MINI99-4

(3) מצב ויגנט לצמצום פתח העדשה כדי להתאים את נפילת האור
הפעלת מצב זה מאפשרת למשתמשים לצמצם את פתח העדשה באופן ידני כדי להפחית את האור סביב הקצוות ולהסב את תשומת הלב למרכז התמונה לגימור אמנותי.

MINI99-5

(4) בקרת בהירות נוחה בחמישה שלבים להתאמת בהירות התמונה
השתמש בחוגת בקרת הבהירות שבצד כדי ליצור תמונה עם מפתח גבוה או נמוך. ניתן לכוונן את הבהירות בחמש רמות מ-D- ל-L+, ובשילוב עם בקרת אפקט צבע או מצב ויגנט כדי לתפעל בחופשיות את גווני הצבע והבהירות.

MINI99-6
(5) מצבי צילום מגוונים למגוון מצבים
・המיני 99TM כולל מצב נוף/מאקרו לתמונות חדות בהתאם למרחק לנושא, מצב פנימי להפיכת הרקע לבהיר יותר בתנאי תאורה חלשה, ומצב ספורט המתאים לצילום נושא שזז במהירות

・למצלמה יש טיימר עצמי, כלי נוח לצילום אירועים או תמונות קבוצתיות. ניתן להחליף את הגדרות הפלאש בין ללא הבזק, תיקון עיניים אדומות וכו' בהתאם למקומות הצילום.
מוצעים גם מצב חשיפה כפולה, בו ניתן לשחרר את הצמצם פעמיים על סרט בודד לחפיפה של שתי תמונות, ומצב Bulb לשמירה על התריס פתוח לאורך זמן, תוך הפקת תמונות מסתוריות ויצירתיות עם שימוש חכם באור.

MINI99-7

(6) שונות
・המיני 99TM משתמש בסוללה נטענת נשלפת, המסוגלת לקחת כ. 100 פריימים לטעינה. USB Type-C משמש כמסוף טעינה (כבל טעינה מסופק).
・המצלמה מגיעה עם אחיזה תחתונה עם חוט חצובה*4, לשימוש כשצריך להתקין אותה על חצובה. האחיזה גם מאפשרת להחזיק את המצלמה בקלות בזמן צילום דיוקן עצמי.

MINI99-8

3. מבצע "מיני 99™".
המיני 99TM, שפותחה תוך התמקדות בטכנולוגיה אנלוגית, מספקת הבעות צילום אנלוגיות באופן מובהק על ידי שילוב של צבעים שנוצרו עם Color Effect Control עם מניפולציה של אור המושגת עם מצב Vignette ובקרת בהירות. התקווה שלנו שהמשתמשים ייהנו ממניפולציה של צבע ואור כדי ליצור תמונות מיוחדות וייחודיות, באה לידי ביטוי בכותרת הקידום של "היה יחיד במינו עם אור וצבע". הקידום, שיתבצע בעיקר באינטרנט, ברשתות החברתיות ובקמעונאים, יעביר את פניות המיני 99TM לכמה שיותר אנשים.
4. שדרוג גרסה של INSTAX UP! אפליקציה
・ ה-INSTAX UP! האפליקציה שודרגה לגרסה חדשה ב-13 במרץ. האפליקציה INSTAX UP! יכול בקלות להמיר הדפסות INSTAX לנתונים דיגיטליים על ידי סריקת כל ההדפסים כולל המסגרות שמסביב, ושמירה על הגוון העדין הייחודי של INSTAX. משתמשים יכולים לראות מחדש את הדפסי INSTAX המועדפים עליהם בטלפון החכם שלהם בכל עת ולפרסם בקלות אוסף שנוצר באפליקציה ישירות במדיה החברתית לשיתוף מיידי עם חברים, ולהוסיף דרך חדשה ליהנות מהדפסות INSTAX.
・עדכון הגרסה האחרון מוסיף את פונקציית האלבום. משתמשים יכולים לקבץ יחד אוסף תמונות לפי נושא, ולשלב אותו עם הרקע האהוב עליהם בשני מצבי תצוגה (תצוגת קופסה, תצוגת רשימה), כדי ליצור מספר אלבומים ייחודיים עם מגע אישי. תהנה מהדפסי INSTAX, שצולמו עם אפקטים ומצבים מגוונים הזמינים במיני 99TM, ממוינים לאלבומים.

MINI99-9

5. אודות INSTAX
סדרת המצלמות המיידיות של INSTAX ציינה 25 שנה להיווסדה בשנה שעברה מאז השקתה המקורית בשנת 1998. הסדרה אימצה טרנדים וטכנולוגיות מתפתחות עם הזמן והרחיבה את הליין שלה לכלול מצלמות מיידיות היברידיות המשתמשות בטכנולוגיה דיגיטלית, כמו גם מדפסות לסמארטפונים. באוקטובר אשתקד, יצאה כף היד INSTAX PalTM, שהפכה למצלמה הראשונה אי פעם של סדרת INSTAX המתמחה רק ב"צילום". INSTAX ממשיכה לספק דרכים מגוונות ליהנות מצילום, להרחיב את בסיס המשתמשים מנשים צעירות לגברים ולצרכנים בגיל העמידה.