שירות חדש לארועים המאפשר הדפסת תמונות ישירות מהסמארטפון עם מסגרת מקורית שהעסק יוצר בקלות (טאמפלט). השירות מספק תמונות אינסטקס בעיצוב מקורי ללקוחות, ומספק מידע מגוון כגון מידע ייחודי על החנות באמצעות תמונות אינסטקס.
הרעיון הוא, להשתמש באינסטקס ביז, כהדפסת תמונות עם ערך מוסף שנוצר על ידי יצירת תבנית מקורית משלך, או כתמונת פרסומת המשלבת את תוכן השירות הייחודי של החנות שלך. היכולת הזו של INSTAX Biz מאפשרת ליהנות מתמונות מקוריות "בכל מקום", "לכל אחד" ו"בקלות".
באמצעות תבנית מקורית שאתה יוצר באופן חופשי, הכנס נתונים שצולמו עם סמארטפון או טאבלט לתוך התבנית המקורית, והדפס אותם במדפסת אינסטקס לינק, כך שתוכל לספק בקלות תמונות אינסטקס מקוריות בכל מקום.
תמונות אינסטקס יכולות לשמש כשירות הדפסה לצילומי סטודיו של אירועים כמו בר/בת מצוות ופסטיבלים . בנוסף, . מכיוון שהציוד(מדפסת מיני או וייד וסמארטפון) קל לנשיאה, ניתן להשתמש בו כתמונות מקוריות לשירותי הדפסה כגון אירועים בחוץ.
ניתן גם להוסיף קוד QR עם לינק לחנות או מסגרת עם מיקום ועוד. למעשה, זה שירות הדפסה בעלות אפסית ותוצאה מקורית עם חשיבה מחוץ לקופסה. לפרטים נוספים https://www.instax.co.il/instax-biz