הנהלת פוג'יפילם בטוקיו יפן, מודיעה על השקת מדפסת לטלפונים ניידים הראשונה מסוגה בעולם בשם : אינסטקס וויד לינק ובאנגלית: – Wide Link Instax .
INSTAX LINK WIDE
 ב -22 באוקטובר  2021  יושק המוצר. המדפסת החדשה מדפיסה תמונות שצולמו בטלפון נייד, על גבי סרט בפורמט רחב, שהוא כפול מגודל ההדפסה הרגילה והנקרא מיני אינסטקס.

המוצר אינסטקס מיני לינק כבש את העולם אודות ליכולתו להדפיס במיידי ובאיכות גבוהה בפורמט מיני (86 מ"מ על 54 מ"מ) תמונות המאוחסנות בטלפון הנייד ונשלחות להדפסה באמצעות אפליקציה ייעודית. בתגובה לבקשות משתמשים מוסיפה FUJIFILM כעת את מדפסת הטלפון החכם  WIDE Link  למערך מוצרי האינסטקס, והמאפשרת הדפסת תמונות על סרט פורמט רחב: במידות  86 מ"מ 108  xמ"מ.האפליקציה הייעודית חדשה המיועדת ל- WIDE Link תושק ביחד עם המדפסת ובתוספת מגוון רחב יותר של פונקציות, כך שתמקסם את היכולת וההנאה בהפקת הדפסים גדולים .

Fujifilm  תציג גם סרט חדש בפורמט רחב של   Instax Black  המדגיש כל תצלום בכך שנוספת לו מסגרת שחורה.

Wide-format film “BLACK”

הסדרה "אינסטקס"

סדרת מצלמות להדפסה מיידית  "אינסטקס" הושקה בשנת 1998 ומאז מאומצת על ידי קהל משתמשים רחב ובמיוחד ע"י הצעירים. הסדרה משווקת ביותר ממאה מדינות ברחבי העולם, כולל אירופה, ארצות הברית, המזרח התיכון, סין ודרום מזרח אסיה. המצלמות צברו פופולריות ברחבי העולם ככלי תקשורת חדש וכלי לביטוי עצמי, המסוגל להדפיס ולחלוק רגע יקר בחיים בשידור חי.

אודות המוצר החדש, וויד לינק.

" WIDE Link "  מאפשר למשתמשים לנצל את גודל ההדפסה הרחב המופק מתמונות באמצעות הטלפון הנייד, בין אם מדובר בצילום קבוצה או בצילום נוף.

תמונת WIDE Link

המדפסת, תומכת בפורמט הרחב ועם זאת היא קומפקטית וקלת משקל, מיועדת לשימוש בבית או בחוץ. הוא מגיע בשני צבעים:  1- לבן אפרורי המסוגנן ו- 2-מוקה אפור היוקרתי.

האפליקציה שתוכננה במיוחד עבור WIDE Link פותחת מגוון פונקציות המביאות לביטוי את גודל ההדפסה הגדול יותר.

・ מצב "instax-Natural" מוסיף מגע רך להדפסים, בעוד מצב "instax-Rich" מייצר צבעים עשירים. המשתמשים יכולים לבחור את טון הצבע בהתאם לנושא המצולם.

במצב QR   מיוצר קוד QR המשמש להודעה קולית  בהודעת טקסט, נתוני מיקום, כתובת המקום בו צולמה התמונה ומידע אחר, המשולב בהדפסה. קוד QR מייצג סוגים שונים של מידע המודפס עם התצלום ומוסיף ממד נוסף לאינסטקס ככלי תקשורת המקליט נתונים מקושרים ומביע רגש.

הקלטת קול וזיהוי מקום-מדפסת INSTAX LINK WIDE

הפונקציה FUNCTION הינה "תבנית הניתנת לעריכה" ומציעה 29 תבניות עיצוב לתמונות, והיא מושלמת לאירועים כמו ימי הולדת או חתונות. ניתן בקלות לערוך את הצבעים והגופנים שבתבניות באופן חופשי לצורך יצירת כרטיס ברכה.

29 תבניות עיצוב לתמונות

 

אלבום פורמט רחב ומסגרת הצילום האקרילית מושקים במקביל ומתאימים לתמונות אינסטקס בפורמט רחב ומספקים דרכים חדשות ליהנות מהתצלומים.

אלבום פורמט רחב INSTAX ומסגרת צילום האקרילית

פוג'יפילם תמשיך להרחיב את עולם מערכת הצילום המיידי "אינסטקס" להדפסת תמונות בזמן אמת.