Acuity15Fujifilm מכריזה על שחרור של מכונת חדשה בסדרת מדפסות השולחניות של Acuity ה-15 חדות. מודל רמת כניסה בעל יכולת גבוהה, התואמת את האיכות הגבוהה והנודעת של סדרת  20 ו- 30 Acuity של Fujifilm, אבל בהשקעה נמוכה בהרבה …

המדפסת תוכננה עבור ייצור קל עד בינוני, הAcuity 15  מציעה איכות תמונה קרובה-לצילומית ולהדפיס במהירות של עד 23 מטר מרובע לשעה.  כמו  סדרת ה-20 & 30,  מתגאה פלטפורמה חזקה שיכולה להדפיס במדיה גמישה וקשיחה נוקשה עד 50.8 מ"מ עובי. מערכת ואקום גם מפחיתה את הצורך במיסוך השולחן , ולכן קל לטעון את המדיה אל המדפסת.

עלות והמפרט הטכני של המדפסת  15 Acuity החדשה למעשה הופכים אותה למדפסת רמת כניסה לתחום ההדפסה בפורמט רחב קשיח והיברידי וזאת באיכות גבוהה לנפח עבודה נמוך וצרכי ייצור מסחרי יחסית קלים .עם זאת, ספקי שירותי דפוס גדולים יותר יכולים גם לנצל של המדפסת, כדי להציע היתכנות או לייצר דגמים וחלקים ללקוחות שלהם, תוך כדי הפניית המשאבים של המדפסות האחרות לייצור המסיבי יותר .

טיודור מורגן, מנהל תחום שילוט & ותצוגה  של מערכות גרפיות Fujifilm אירופה –   "עם  Acuity 15 , פוג'יפילם שמחה להביא את היתרונות של סדרת ה Acuity כולה למגוון הרבה יותר רחב של ספקי שירותי דפוס. ה15  מסוגלת לייצר באותה איכות כמו סדרת  20 ו- 30  שלנו , ה 15 מספקת הזדמנות השקעה מצוינת עבור כל עסקי ההדפסה המחפשים לגוון. אם עבור עבודת הדפסה מלאה, הדפסות דמו או proof או אפילו כדרך להיכנס לתחום הדפסת אובייקטים ב- thermoformed, זה נותן לבתי דפוס קטנים וגדולים  כאחד הזדמנות להציע ללקוחות שלהם הדפסות מדהימות, על מדיה קשיחה וגמישה על כמעט כל משטח."

ה 15 Acuity זמיbv כעת ברחבי האזור EMEA עם מערכת דיו רב תכליתי Uvijet KN או מערכת הדיו Uvijet KV thermoforming, לשני הטווחים Uvijet דיו CMYK המאפשר הדפסה דיו לבן.