מצלמה חדשה מהסדרה היוקרתית X , מצלמת פוג'יפילם X-S10 המשמשת גרסה מוקטנת למצלמה XT4, התוצאה היא גוף מצלמה מעודן וקלאסי עם גריפ נוח לאחיזה.

הגימור מצופה שחור /כסוף, ה- X-s10 היא שילוב מושלם של עיצוב והנדסה הגורם לגאווה לצלמים בכל רמה בעת יצירת עבודות אומנות בצילום.

החיישן של – המצלמה בעל 26.1 מיליון פיקסלים, חיישן מסוג APS-C X-Trans CMOS 4 ומנגנון WiFi להעברה מיידית של התמונות באמצעות תקשורת אלחוטית ישירה.

X-S10 מצוידת בחיישן בעל מייצב. למצלמה יכולת לדמות 14 סוגים של פילם מקצועי בטווח רחב כדוגמת: VELVIA<ACROSS<ETERNA< Classic Negative> PROVEIA>ASTIA .

הטווח הדינמי 100%-400%, בקרת חשיפה לאור של ±5 ובקפיצות של ⅓. בצילום רציף/מתפרץ ניתן להגיע עד 30 תמונות לשנייה. מסך LCD מתכוונן 3 אינטש ברזולוציה של 1,004,000 נקודות.

עיינית צפייה דיגיטלית. רגישות גבוהה לאור 51200 אסא (ISO). קבצי RAW , RAW+JPG, מבזק מובנה ומנעל למבזק חיצוני TTL , לחצן Q לגישה מהירה לתפריטים. בדיקת מיקוד לאחר הצילום ע"י לחיצה על גלגלת הפיקוד האחורית.

צילום וידאו באיכות 4K במהירות צילום של 30 תמונות בשנייה. גוף קומפקטי, יציאות: HDMI USB-C ; ; מיקרופון ומבזק מובנה. המצלמה מגיעה בשני צבעים: שחור וכסוף.
סרטון
מסננים מובנים

VELVIA

 

screenshot.88201063

 

 

 

 

 

MONOCHROM

screenshot.88201064

 

 

 

 

 

SEPIA

 

screenshot.88201065

 

 

 

 

 

עינית דיגיטלית

עינית דיגיטלית X-S10

 

 

 

 

 

מבנה המצלמה :

גוף קל משקל שמעלה את היצירתיות.

יותר קומפקטי פירושו יותר הזדמנויות.

להלחין עם בהירות, אפילו בחושך.

תהנה מאיכות תמונה ללא פשרות לכל מקום שהצילום שלך לוקח אותך.

בתוך המרכב הקומפקטי שלה, X-S10 מצויד ביחידת ייצוב תמונה בגוף (IBIS) בעלת ביצועים גבוהים וחמישה צירים, המספקת הפחתת רעידות באותם זמנים בהם אתה זקוק לה ביותר. גירוסקופ ומד תאוצה ביצועים גבוהים זה מסייעים ליציבות המצלמה ומאפשרים תמונות חדות יותר. המשמעות היא שתוכל להחזיק את המצלמה ביד במהירות תריס עד פי שש מהרגיל לתמונות סטילס או להשתמש בה בכדי ליצור סרטונים חלקים בווידאו. בנוסף, ה- IBIS של X-S10 מסונכרן גם עם עדשות מערכת ייצוב תמונה אופטית (OIS) כדי לספק ביצועי ייצוב תמונה חזקים ואמינים

מפרט טכני