ה X-H2s הוכרזה, ומגוון יוצרי תוכן קיבלו מצלמות פרה-פרודקשן לרשותם. אמנם אין כרגע אפשרות לבחון לעומק את קבצי ה RAW אבל כמו כל מצלמת פוג׳י גם ה X-H2 החדשה מצטיינת בקבצי Jpeg מדהימים ישר מהמצלמה, ובנוסף מצלמת בפורמט HEIF היעיל, המאפשר גמישות רבה יותר בעבודה עם הקבצים. גם קבצי הוידאו מרשימים מאד למרות שעדיין אין אפשרות לבדוק אותם ברמת מעבדה ובכל זאת- אפשר ללמוד לא מעט מהכיסוי הראשוני למצלמה בשלב זה.

הסרטון הראשון מגיע מצוות DPreview, כריס ניקלס וג׳ורדן דרייק. הצמד בוחן את המצלמה בעולמות הסטילס והוידאו ומגיע למסקנות מעניינות באשר לשימושים האפשריים בה. שניהם מדברים על כך שפוג׳י אמנם ייצרה מצלמת סטילס ברזולוציה גבוהה, אבל השקיעה גם בתחום הוידאו עם כמה יכולות מעניינות מאד, ולא הזניחה את תחום הצילום המהיר. את הסרטון תוכלו לראות כאן.

גם גורדון ליינג מ CameraLabs פרסם סרטון סקירה ראשוני כולל מבחני רזולוציה בסטילס ובוידאו. בדרכו הלקונית מעט סוקר ליינג את המצלמה בצורה ברורה ואובייקטיבית מאד.
כריס לי מ Pal2Tech מדווח מהפסגה בניו יורק וכלל גם סקירה קצרה על המצלמה. מדובר באחד הסוקרים הנאמנים למצלמות פוג׳י ויש לו המון נסיון עם מצלמות אחרות של המותג.

והצלם הבריטי גאג׳ן בלאן לוקח את המצלמה לסביבה מקצועית-מסחרית כדי לתת את הפרספקטיבה שלו כמשתמש מנוסה בציוד פוג׳י בתחומי הוידאו והסטילס המסחריים והתיעודיים.

ואי אפשר בלי סקירה אחת בעברית, עם עמרי קרן לפידות שמסכם את המידע על המצלמה בשפת הקודש.