עם ההכרזה על ה X-H2s הכריזה פוג׳י גם על עדשה חדשה- ה 56 f1.2 II. הדגם השני של העדשה הפופולרית משפר כל אספקט בעדשה הקודמת, עם מבנה אופטי חדש, חד יותר בעיקר בצמצם פתוח, עם מנוע פוקוס מהיר יותר ועם איטומים נגד אבק ומים.
בהכרזה נאמר שהעדשה החדשה היא למעשה עדשה רביעית בסדרת עדשות הדור החמישי של החברה, כאשר שלוש עדשות כבר הקדימו אותה, ויצאו לשוק במחשבה על מצלמה בעלת רזולוציה גבוהה שתגיע בהמשך.
העדשות הן שלישיית עדשות הפריים בצמצם 1.4- 18 מ״מ, 23 מ״מ ו 33 מ״מ. לכל העדשות הללו יש גרסאות ותיקות יותר, אם כי רק ה 23 f1.4 מחליפה באופן מוחלט את הגרסא הקודמת. ה 18 f2 תישאר בליין בתור עדשה רחבה זעירה, מתאימה מאד לצילום רחוב לסוגיו. ה 35 f1.4 תישאר בשלב זה, והיא בהחלט מספקת נראות ואופי שונה מזה שקיים בגרסא החדשה, החדה והנקיה.
כל עדשות הדור החמישי כוללות איטום נגד מים ואבק, כולן משתמשות במנועי פוקוס מהירים ושקטים וכולן יוציאו את המיטב ממצלמות הדור החמישי החדשות, ה X-H2 וה X-H2s, הן מבחינת רזולוציה, הן מבחינת ביצועי פוקוס.

חשוב לומר שזה לא אומר שהעדשות הישנות לא יתאימו למצלמות החדשות. כל עדשות ה X מתאימות לכל מצלמות ה X, והמצלמות החדשות יוציאו מהעדשות הישנות ביצועים משופרים. עם זאת- העדשות החדשות יספקו ביצועים מיטביים כבר מהצמצם הפתוח ביותר, וגם במצבי הצילום המהירים ביותר, ולכן הן מומלצות.