פוג'יפילם מכריזה על ההתקנה ה-100 של Revoria Press PC1120 באירופה

חברת הדפוס Druckerei Glaudo, שבסיסה בוופרטל, גרמניה, היא החברה האחרונה שהשקיעה במכונת הדפוס המובילה של פוג'יפילם

מאז החלה הכנסתה המדורגת לאירופה בשנת 2021, Revoria Press PC1120 של פוג'יפילם זוכה לשבחים רבים, כולל פרס Keypoint Intelligence Buyers Lab 2022 Pro.

התקנת מכונת הדפוס האחרונה בנובמבר 2023 בדרוקריי גלאודו מסמנת את המיצב ה-100 באירופה וממחישה הבעת אמון ניכרת ביכולותיה ובפוטנציאל שלה.
בהתבסס על כמעט מאה שנים של היסטוריה ומסורת, האחים סילביה ופלוריאן ברוקרט הם הדור השלישי שניהל את העסק המשפחתי שנוסד בוופרטל בשנת 1932.
החברה גדלה בהתמדה לאורך השנים והפכה לשותפה מודרנית בשירות מלא לכל שירותי ההדפסה. תמיד עם הפנים לעתיד, ותמיד להוט להיות מאמצים מוקדמים של טכנולוגיית ההדפסה העדכנית ביותר, החברה מפעילה מספר מכונות דפוס חדישות על פני חמישה אולמות ייצור.
Fujifilm Revoria Press PC1120 הפך להשקעה האחרונה שלהם, כאשר מר וגברת ברוקרט מציינים את האיכות, ערוצי 6 הצבעים, התמיכה הישירה הזמינה מפוג'יפילם והמגוון העצום של סוגי נייר ויישומים אפשריים כסיבות להשקעה. מכונת הדפוס הותקנה בנובמבר 2023.
הפכנו לאחד מבתי הדפוס המובילים באזור וופרטל,
אומר פלוריאן ברוקרט.

אנו מציעים איכות מוסמכת ISO ויכולים לייצר כמעט כל מה שמבקשים מאיתנו, תוך שימוש בכל קשת טכנולוגיות ההדפסה; מהדפסת אופסט (כולל LED UV) ועד הדפסה דיגיטלית.

אנחנו תמיד מחפשים הזדמנויות להשקיע בטכנולוגיה שתעזור לנו לספק אפילו יותר עבור הלקוחות שלנו, ו- Revoria Press PC1120 היה הגיוני עבורנו מכמה סיבות. איכות ההדפסה גבוהה מאוד אך לא פחות חשובה לנו הייתה הרבגוניות של מכונת הדפוס. יכולת העיבוד המוטבעת שלו יוצאת דופן, ומאפשרת לנו להפיק כל דבר, החל מחוברות מהודקות ודיוור מותאם אישית, וכלה בבאנרים וכרטיסים – ולעשות זאת באמצעות צבעים מיוחדים ומגוון עצום של ניירות באיכות גבוהה.

"אופציית הלכה, לגימורים חלקים יותר, והלבן עם האטימות הגבוהה – במיוחד ליישומים על ניירות כהים יותר – היו גם נקודות מכירה עיקריות עבורנו" , מוסיף ברוקרט.
"בסופו של דבר, אנו מסוגלים כעת לייצר מגוון רחב יותר של יישומים מאי פעם, ולהגיע למגוון רחב הרבה יותר של לקוחות. אנחנו מאוד מרוצים מההשקעה שלנו".
מארק לון, מנהל POD Solutions, Fujifilm Europe
הערות
"הגעה ל-100 התקנות של Revoria Press PC1120 באירופה, יחד עם המאמץ והמחויבות של השותפים המהימנים שלנו, בפרק זמן כה קצר היא אבן דרך ענקית. אנו שמחים שכל כך הרבה מהלקוחות שלנו, האחרון שבהם Druckerei Glaudo, זיהו את הפוטנציאל שלה ומגלים את ההבדל שטכנולוגיית ההדפסה הדיגיטלית של Fujifilm יכולה לעשות לעסקים שלהם".

Revoria Press PC1120