פוג'יפילם משיקה את INSTAX Pal™
הכירו מצלמה בגודל כף יד לצילום תמונות בכל זמן ובכל מקום
וסרט חדש בפורמט מיני "לבנדר רך" בצבע פופולרי .

טוקיו, 21 בספטמבר 2023 – תאגיד פוג'יפילם (נשיא ומנכ"ל, מנהל נציג: טייצ'י גוטו) מודיע על השקת "INSTAX Pal™" ב-5 באוקטובר 2023. זוהי מצלמה בגודל כף יד המצטרפת לסדרת INSTAX*1 של מצלמות מיידיות, המאפשרת למשתמשים לצלם תמונות בכל עת ובכל מקום. הוא יהיה זמין בחמישה צבעים שיתאימו לסגנונות חיים שונים, וירחיב את היקף מצבי הצילום וחוויותיו.
בנוסף, מארזי סיליקון עם רצועות בצבעים תואמים ל-INSTAX Pal™, וסרט המיני-פורמט "Soft Lavender" בסגול, המשלב ראוותנות עם אלגנטיות.

 INSTAX PAL

מערכת הפיתוח המיידי INSTAX מציינת השנה 25 שנה להיווסדה מאז השקתה המקורית בשנת 1998. המערכת התפתחה עם הזמן, תוך אימוץ מגמות וטכנולוגיות חדשות, כדי להרחיב את מערך המוצרים שלה ממצלמות אינסטנט אנלוגיות למצלמות אינסטנט היברידיות ומדפסות סמארטפונים. סדרת INSTAX מציעה דרכים מגוונות ליהנות מצילום כדי להרחיב את בסיס המשתמשים שלה המכסה צעירים וקבוצות בגיל העמידה.
INSTAX Pal™ החדש הוא הדגם הראשון בסדרת INSTAX המתמחה בצילום תמונות. הסרת פונקציית ההדפסה אפשרה להקטין את הגודל לגובה כף היד לקבלת קיבולת סיבוב גדולה עוד יותר.
INSTAX Pal™ כולל מגוון פונקציות כדי להקל על מצבי צילום וחוויות צילום. המצב הסטנדרטי, המופעל על ידי לחיצה על לחצן הצילום בפאנל האחורי, מנצל את העדשה רחבת הזווית כדי לצלם ממצב מוגבה או בזווית חדה, קשה להשגה בסמארטפונים, באמצעות יד אחת בלבד כדי לצלם תמונה דינמית שמביאה יותר מהרקע.
מצב Remote מחבר את המצלמה לסמארטפון המותקן עם אפליקציה ייעודית*2 באמצעות Bluetooth*3, כך שניתן לבדוק תמונות בטלפון החכם בזמן הצילום. מצב רצף, מצלם תמונות ברציפות במרווח של שלוש שניות.
תכונות אלה מבדילות מצלמה זו מסמארטפונים עם חוויות צילום ייחודיות. INSTAX Pal™ יכול גם ליצור חיבור Bluetooth עם סדרת מדפסות הסמארטפונים INSTAX Link™ כדי להפיק הדפסות INSTAX מתוך תמונות שצולמו איתו.
פוג'יפילם תמשיך להרחיב את העולם של מערכת הצילום המיידי "INSTAX" המאפשרת לאנשים ליהנות מהדפסת תמונות במקום.
• *1 INSTAX ו-Cheki הם סימנים מסחריים או סימנים מסחריים רשומים של FUJIFILM Corporation.
• *2 אפליקציה חינמית התומכת במכשירי Android ו-iOS, וניתן להוריד אותה מ-Google Play (למכשירי Android) ומה-App Store (ל-iPhone ולמכשירי iOS אחרים). Android ו-Google Play הם סימנים מסחריים או סימנים מסחריים רשומים של Google Inc. iPhone ו-App Store הם סימנים מסחריים או סימנים מסחריים רשומים של Apple Inc. . הסימן המסחרי iPhone נמצא בשימוש ביפן ברישיון של Aiphone Co., Ltd. .
• *3 סימן המילה והלוגו של Bluetooth הם סימנים מסחריים רשומים של Bluetooth® SIG, Inc. ו- FUJIFILM Corporation משתמשת בהם ברישיון.

אינסטקס פאל ב5 צבעים

מידות היחידה הראשית: גובה 44 מ"מ x רוחב 42 מ"מ x עומק 43 מ"מ, 41 גרם

אביזר טבעתי לINSTAX PAL

"אביזר טבעת רב-תכליתי", המסופק עם המצלמה, שיכול לשמש כעינית פשוטה וכמעמד מצלמה

מארז סיליקון

מארז סיליקון עבור INSTAX Pal™ (זמין ב-5 צבעים)

סרט מיני לבנדר רך

סרט בפורמט מיני INSTAX "לבנדר רך"

2. התכונות העיקריות של INSTAX Pal™
(1) "עיצוב כף יד קומפקטי" ו"עדשה רחבת זווית" לצילום תמונות בכל עת ובכל מקום
• עם הסרת פונקציית ההדפסה, INSTAX Pal™ מתמחה בצילום תמונות ומגיע בעיצוב קומפקטי של כף יד. המצב הרגיל מופעל על ידי לחיצה על לחצן הצילום בפאנל האחורי, מה שמקל על צילום ביד אחת בלבד ממצב מוגבה או בזווית חדה, קשה להשגה עם סמארטפונים. השימוש בעדשה רחבת הזווית הופך אותה למצלמה אידיאלית לצילום נופים עצומים ותמונות קבוצתיות המערבות מספר רב של אנשים. ניתן לקחת את INSTAX Pal™ בכל זמן ובכל מקום כדי ליצור תמונות דינמיות המדגישות תחושה של פרספקטיבה.
(2) אביזר טבעת רב-תכליתי כלול
• המצלמה מגיעה עם אביזר טבעת רב-תכליתי, שיכול לשמש כרצועה כדי למנוע הפלתה בטעות, או אפילו עינית פשוטה ומעמד למצלמה בעת צילום תמונה קבוצתית.

אביזר טבעתי לאינסטקס פאל
(3) פורמטים mini, SQUARE ו-WIDE הניתנים לבחירה בעת צילום והדפסה
• משתמשים יכולים לבחור בין פורמטים mini, SQUARE ו- WIDE בעת צילום תמונות, מה שמוסיף הנאה רבה יותר לחוויית הצילום שלהם.
• בעת ההדפסה, בחר פורמט הנתמך על ידי כל מדפסת INSTAX Link™ וכו '.
(4) העברה אוטומטית של תמונות שצולמו מהמצלמה לאפליקציה ייעודית לשיתוף קל ברשתות החברתיות
• ניתן לחבר את המצלמה לסמארטפון באמצעות Bluetooth כדי להעביר באופן אוטומטי תמונות שצולמו לאפליקציה ייעודית בסמארטפון. ניתן לשמור את התמונות בטלפון עם מסגרות INSTAX. המשתמשים יכולים ליהנות מתחושת התרגשות בזמן שהם ממתינים לתמונות שיופיעו באפליקציה ולשתף אותן ברשתות החברתיות בקלות. תוכל ליהנות מעולם הצילום רק עם INSTAX Pal™ והעיצוב הקומפקטי שלו, הלוכד את הבעות הפנים הטבעיות של אנשים ורגעים של סצנות בלתי צפויות.
(5) חיבור לאפליקציה הייעודית לאפשרויות צילום נרחבות
• האפליקציה הייעודית כוללת את מצב Remote המאפשר למשתמשים לבדוק כל תמונה שצולמה על ידי INSTAX Pal™ על מסך הסמארטפון, ואת מצב Interval, שמצלם תמונות באופן רציף במרווח של שלוש שניות לצילום בהילוך מהיר.
• INSTAX Pal™ כולל רמקול. משתמשים יכולים להקליט קול או צליל אהובים באפליקציה ולהגדיר את המצלמה כך שתשמיע אותם שוב כאשר התריס משתחרר, מה שמוסיף אלמנט של כיף לצילום INSTAX.
• המצלמה מציעה את פונקציית האנימציה INSTAX המשלבת תמונות מרובות לסרטון flipbook. ניתן להפעיל סרטון אנימציה של INSTAX על ידי סריקת קוד QR המודפס על הדפס INSTAX. הדפס אותו כדי לתת לחברים ובני משפחה, או שתף אותו במדיה החברתית.

חיבור בלוטוס לאינסטקס פאל

INSTAX Pal™ יכול ליצור חיבור Bluetooth עם סמארטפון באמצעות האפליקציה הייעודית, סדרת מדפסות הסמארטפונים INSTAX Link™ ומצלמות מיידיות היברידיות.
(6) חיבור עם סדרת מדפסות הסמארטפונים INSTAX Link™ כדי להפיק בקלות הדפסות INSTAX
• המצלמה יכולה להתחבר באמצעות האפליקציה הייעודית לסדרת מדפסות הסמארטפונים INSTAX Link™ וכן למצלמות האינסטנט ההיברידיות "INSTAX mini Evo™" ו-"INSTAX mini LiPlay™" כדי להפיק הדפסות INSTAX.
• שינוי המתג בפאנל התחתון של INSTAX Pal™ מ-"F (מצב FUN)" ל-"L (מצב קישור)" מאפשר חיבור Bluetooth ישיר לסדרת INSTAX Link™ ללא שימוש באפליקציה הייעודית. במצב זה, תמונות שצולמו באמצעות INSTAX Pal™ מודפסות באופן אוטומטי ממדפסת INSTAX Link™ באופן אוטומטי כאילו הן משתמשות במצלמה מיידית אנלוגית.

סדרת אינסטקס שעובדים עפ אינסטקס פאל
(7) אחרים
• למצלמה סוללת ליתיום-יון מובנית שיכולה להחזיק מעמד כ-240 פריימים לטעינה. הסוללה נטענת באמצעות מסוף USB Type-C. (כבל טעינה כלול במצלמה.)
• ניתן להגדיר את המצלמה לשמירת תמונות באופן פנימי במקום להעביר אותן אוטומטית לאפליקציה הייעודית. ניתן לאחסן עד 50 תמונות בזיכרון הפנימי. כאשר כרטיס microSD מוכנס (נמכר בנפרד), ניתן לאחסן תמונות עד לקיבולת המלאה של הכרטיס.