חברת פוג'יפילם שמחה להודיע על המצלמה ההיברידית החדשה בסדרת מצלמות האינסטקס מדגם: Instax Mini Evo. מצלמה זו ממוקמת בקטגוריה הגבוה בין מצלמות האינסטקס האחרות הקיימות. המצלמה מופנית לשימוש לקבוצות הגיל 30-40 אשר המעיטו להשתמש במצלמות אינסטקס ובעצם יאפשר להם לבטא באמצעות התמונות המצולמות ומודפסות במצלמה את רחשי ליבם. למצלמה מסך, אפשרות כיוון ידנית ואפשרות לבחור איזו תמונה להדפיס בתוספות של עיצוב וכן תקשורת באמצעות אפליקציה המחברת את הטלפון הנייד עם המצלמה.

להלן קישור לסרטון על המצלמה

mini evomini evo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תכונות עיקריות:

  • 100 ביטויים לתמונה , שילוב של 10 סוגים של אפקטים המוטמעים בעדשה ו-10 סוגים של אפקטים המוטמעים בסרט, המאפשרים לשלב 100 עיצובים/ ביטויים חדשים לתמונה הסופית המתקבלת. אין צורך להחליף עדשות או מסגרות תמונה, ניתן לבצע את הפעולה במסך המצלמה, כלומר, ניתן לקבל 100 תוצאות עיצוב שונות מאותה תמונה שצולמה במצלמה, ומביאות לידי ביטוי רגשות ותחושות.
  • איכות הדפסה גבוה, כדי להדגיש את 100 הביטויים לתמונה, הוטמעו במצלמה MINI EVO טכנולוגיות חדשות א- INSTAX RICH MODE המאפשר קבלת צבעים אמיתיים ( כאלו המתקבלים במדפסות טלפונים ניידים). ב- חשיפה ברזולוציה גבוהה, המכפילה את צפיפות ההדפסה ללא הגדלת רזולוציית החיישן.
  • עיצוב קלאסי, עיצוב המדבר לטווח רחב של משתמשים בטווח גיל רחב.
  • פעולה אנלוגית, תוספת הפעולה גורמת ריגוש למשתמש במוצר הקלסי.
  • תכונות האפליקציה, הטמעת הפעולה במצלמה המאפשרת שמירת התמונות המודפסות בזיכרון הפנימי, מאפשרות למשתמש להעביר את התמונות לרשתות חברתיות בקלות ע"י הטלפון הנייד.

למאפייניהמצלמה

ל-MINI EVO באינסטקס ישראל

צפי לתחילת מכירה לצרכן במהלך חודש דצמבר 2021.