פוג'יפילם משיקה מצלמה דיגיטלית ללא מראה "FUJIFILM X-T5"

טוקיו, 2 בנובמבר 2022 – תאגיד פוג'יפילם (נשיא ומנכ"ל, מנהל נציג: טייצ'י גוטו) מודיע כי ישיק את המצלמה הדיגיטלית ללא מראה "FUJIFILM X-T5" (X-T5) לאחר אמצע נובמבר 2022. זוהי התוספת האחרונה לסדרת X של מצלמות דיגיטליות ללא מראה הידועות בגוף הקומפקטי וקל המשקל שלהן ובאיכות התמונה המעולה המבוססת על טכנולוגיית שחזור הצבעים הקניינית של החברה.

X-T5 כוללת את מצלמות הדור החמישי, כלומר חיישן 40.2 מגה-פיקסל עם תאורה אחורית "X-TransTMCMOS 5 HR"*1ומנוע עיבוד התמונה המהיר "X-Processor 5". איכות התמונה המעולה והניידות הגבוהה שלה הופכות אותה לבחירה מושלמת לצילום סטילס.

גוף המצלמה הקומפקטי, שמשקלו 557g*2 בלבד, מצויד בתכונות מתקדמות, כולל ייצוב תמונה בתוך הגוף (IBIS) בעל חמישה צירים של עד 7.0 תחנות*3, כמו גם מיקוד אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית עם זיהוי נושא ומיקוד אוטומטי במהירות גבוהה. תכונות אחרות כוללות שלוש חוגות: ISO, מהירות תריס ופיצוי חשיפה, וצג LCD עם הטיה תלת-כיוונית המספקים נוחות רבה יותר בצילום תמונות. ה- X-T5 מושלמת לכיסוי מגוון רחב של ז'אנרים צילומיים, החל מתצלומי בזק / צילום דוקומנטרי, שבו ניידותה היא נכס מרכזי, וכלה בצילום נוף ודיוקנאות, הדורשים איכות תמונה מעולה.