FUJIFILM XF 100-400mm F4.5-5.6 R LM OIS WR

עדשת זום סופר טלה המכסה אורך מוקד של 152-609ממ בשווה ערך לפורמט- 35 ממ. הההרכב האופטי בעל ביצועים גבוהים של 21 אלמנטים ב -14 קבוצות הכולל חמש עדשות ED ועדשת ED סופר, כדי לעזור להפחית את הסטייה הכרומטית המתרחשת לעתים קרובות בעדשות טלה. כתוצאה מכך, מתקבלת  איכות תמונה הגבוהה ביותר בקטגוריה זו. העדשה תוכננה לצילום בכף יד עם מערכת ייצוב תמונה ושוקלת פחות מ 1.4kg. המנוע הליניארי לautofocusing המהיר הופך צילום למושלם בכל הקשור לצילומי אובייקטים הנעים במהירות, כולל מטוסים ומכוניות. העדשה גם עמידה למזג אוויר גשום ואבק ויכולה לפעול בטמפרטורות נמוכות כמו -10 מעלות צלזיוס. היא מתאימה לשימוש במגוון רחב של תנאי צילום חיצוניים. ציפוי פלואור גם הוחל על אלמנט העדשה הקדמי להרחיק מים ולכלוך, בנוסף לשיפור הקשיחות של העדשה.

עיקרי תכונות 1

(1) צמצום סטייה כרומטית כדי לעזור לספק תמונות ברזולוציה גבוהה

  • המבנה האופטי של 21 אלמנטים ב -14 קבוצות, הכוללת חמש עדשות ED ועדשת הסופר ED, מספק תוצאות דומות לעדשת פלואוריט, ועל ידי הקטנת סטייה כרומטית צירית שהיא מייצרת תמונה מלאה של כל פרט.
  • ההגדלה המרבית היא 0.19x, המאפשר למשתמשים לצלם תמונות מאקרו טלה.

(2) ייצוב תמונה 5.0 סטופים

  • מערכת 5.0 סטופים גורם לייצוב תמונה – החזק ביותר הקיים עד היום בכל עדשת זום טלה סופר – מייצרת תוצאות ללא טישטוש ( blur ) אפילו בהגדרת טלה המרבית של 609mm (שווה ערך ב 35mm). כמו כן, אם מוגדר צילום פנורמי, העדשה באופן אוטומטי תתקן במישור האנכי בלבד ללא אפקט טישטוש.

(3) AF מהיר ושקט הודות למנוע ליניארי כפול

  • מנוע ליניארי כפול משמש כדי לספק מיקוד מהיר לאובייקטים בתנועה. המנועים כל כך שקטים שהעדשה אידיאלית לצילומי מוסיקה חיה ( תזמורות קלסיות או פילהרמוניות/להקות ) והצגות תיאטרון.
  • צילום מהיר אפשרי עם פונקצית מגביל מיקוד, אשר מגביל את ההתמקדות הקרובה לנקודה עד 5 מטר מהעדשה.

(4) עיצוב קומפקטי וקל משקל

  • לעדשה Fujinon XF100-400mm F4.5-5.6 R WR OIS LM משקל של פחות מ 1.4ק"ג ומפחית את מאמץ הצילום באופן משמעותי בצילום באמצעות היד ( ולא על חצובה). כאשר העדשה מותקנת על גוף FUJIFILM X-T1, המשקל המשולב הוא פחות מ-  2ק"ג, נתון זה משפר את ניידות המשתמש. בנוסף, חלוקת המשקל של העדשה כאשר היא מחוברת לגוף הופכת את המשקל למופחת,  יותר מאשר הוא שוקל באמת.

(5) ציפוי פלואור לעמידות  במזג אוויר גשום / אבק, צילום בטמפרטורה של C°10(-)

  • העדשה כוללת 13 שכבות אטימות עמידות מים ואבק , ומאפשרת לצלם בביטחון בסביבה חיצונית ובתנאי מזג אוויר קשים.
  • ציפוי פלואור המוחל על אלמנט העדשה הקדמי הדוחה מים, ואף פחות רגיש לגרגירי אבק וניתן לניקוי בקלות רבה.

(6) מגן שמש עם חלון מסנן קיטוב ומנגנון נעילה

  • מגן השמש כולל חלון הזזה המכיל מסנן קיטוב, המאפשר צילום גם כאשר מגן השמש מותקן במקומו.
  • מכסה המנוע כולל גם מנגנון נעילה כדי לשמור עליו מחובר לעדשה.

(7) תאימות עם TC X 1.4

  • לעדשה תאימות מליאה עם WR TC XF  X1.4. כאשר המתקן מחובר לעדשה, הוא הופך להיות (שווה ערך ל- 35mm  : ) 213-853מ"מ, עמיד לתנאי מזג אויר.

קבוצת חברות שמעוני בע"מ

יבואנית FujiFilm   בישראל