– איכות תמונה הגבוהה ביותר בהסטוריה של סדרת X, הודות לחיישן החדש 40.2MP X-Trans™ CMOS 5 HR.
– מאפשרת יצירת תמונות סטילס המנצלות את יתרונות הרזולוציה וכמות הפיקסלים הגבוהה ויצירת וידאו 8K/30P.
– הרחבת תחומי היצירתיות בצילום סטילס ווידאו.

טוקיו, 9 בספטמבר 2022 – תאגיד FUJIFILM (נשיא ומנכ"ל, מנהל נציג: Teiichi Goto) שמח להכריז על השקת המצלמה הדיגיטלית ללא מראה "FUJIFILM X-H2" (X-H2) בסוף ספטמבר. זוהי התוספת האחרונה למערך המצלמות הקומפקטיות וקלות המשקל של סדרת X הידועה באיכות התמונה יוצאת הדופן שלהן עם טכנולוגיית שחזור הצבעים היחודיים של Fujifilm.
ה-X-H2 כולל את חיישן ה-"X-Trans™ CMOS 5 HR" החדש של 40.2 מגה-פיקסל*1 עם תאורה אחורית ואת המהירות גבוהה של "X-Processor 5". זוהי מצלמת דגל חדשה המתהדר באיכות התמונה הגבוהה ביותר בהיסטוריה*2 של סדרת X, המסוגלת לצלם תמונות סטילס ברזולוציה גבוהה ווידאו באבחנה גבוהה של 8K/30P. הדגם החדש מרחיב את יכולות הצילום והווידאו של סדרת X עוד יותר כדי לספק את צרכי המשתמשים המגוונים.

X-H2_front_CMOS (1)

ה-X-H2 מצויד בחיישן APS-C של MP40.2 היחיד והראשון מסוגו בעולם, המסוגל להפיק תמונות סטילס וסרטונים ברזולוציה גבוהה יוצאת דופן, ומציע את מהירות התריס במהירות של עד 1/180000 שניות ו-ISO125 כרגישות סטנדרטית, ובכך להרחיב את הכיסוי של קטגוריות צילום. זוהי גם המצלמה הראשונה מסדרת X המספקת את פונקציית ה-Pixel Shift Multi-Shot כדי לאפשר רזולוציית תמונה גבוהה פי 4 ושכפול צבעים מדויק, כמו גם את אפקט העור החלק למגע באופן אוטומטי אפקט זה מאפשר להפיק תמונות ופורטרטים של MP160 עם עור מוחלק. השימוש בפונקציית איזון לובן מבוססת בינה מלאכותית מאפשרת יצירת תמונות באיכות גבוהה בקלות.

ה-X-H2 זו המצלמה הראשונה עם חיישן APS-C המאפשרת הקלטת וידאו ברזולוציה גבוהה של 8K/30P ובתכונות נוספות ליצירת וידאו באיכות גבוהה במגוון מצבים, כולל זיהויי בעלי חיים, ציפורים וכו' בשילוב בינה מלאכותית (AI) כמו גם מייצב התמונה המובנה בעל 5 צירים (IBIS) שמאפשר עד 7 עצירות.

ביולי השנה הציגה פוג'יפילם את FUJIFILM X-H2S (X-H2S), ספינת דגל מסדרת X המתאימה לצילום נושא נע עם יכולת לתפוס עד 40 פריימים לשנייה בצילום רציף ללא האפלה*4. החברה מפתחת מבנה של 2 מצלמות דגל, על ידי הוספת ה-X-H2 ל-X-H2S ובכך מבטיחה לספק את כל צורכי הצילום של צלמים וצלמי וידאו מקצועיים.

• *1 X-Trans הוא סימן מסחרי או סימן מסחרי רשום של תאגיד FUJIFILM.
• *2 נכון ל-9 בספטמבר 2022 על פי פוג'יפילם.
• *3 כאשר הוא מותקן עם עדשת FUJINON XF35mmF1.4 R.
• *4 צילום רציף במהירות גבוהה ללא השחרת העינית, מה שמונע מהמשתמשים לראות את הנושא; אפשרות זו זמינה רק בעת השימוש בצמצם האלקטרוני.

1. תכונות המוצר
(1) כולל חיישן X-Trans™ CMOS 5 HR החדש להפקת איכות התמונה הגבוהה ביותר בהיסטוריה של סדרת X

• ה-X-H2 מצויד בחיישן "X-Trans™ CMOS 5 HR" החדש עם תאורת אחורית עם תאורה אחורית עם תאורה אחורית, ואלגוריתם עיבוד תמונה מעודכן לשיפור רזולוציית התמונה מבלי להתפשר על רמת ה-S/N, ולהפיק את איכות התמונה הגבוהה ביותר בהיסטוריה של סדרת X. החיישן החדש כולל מבנה פיקסלים משופר כדי להכניס ביעילות כמות גדולה יותר של אור. משמעות הדבר היא ש-ISO125 זמין כרגישות סטנדרטית. זה מועיל במיוחד במהלך צילום בחוץ בשעות היום או כדי לנצל עדשות מהירות כדי לייצר בוקה.
• השימוש בחיישן החדש והיכולת הנובעת מכך לשלוט בזמן החשיפה בדיוק רב יותר שיפרו את מהירות התריס המהירה ביותר עבור התריס האלקטרוני בכ-2.5 עצירות לעומת הדגם הקודם*5 1/32000 שניות עד 1/180000 שניות זה מאפשר למשתמשים להשאיר את מפתח הצמצם פתוח לרווחה בתנאי גלה כמו חוף שטוף שמש או מדרון סקי, או ללכוד תנועה של שבריר שנייה באולפן ובמקומות אחרים.
• זוהי המצלמה הראשונה מסדרת X הכוללת את הפונקציה Pixel Shift Multi-Shot, אשר מכפילה את רזולוציית התמונה ומפיקה שחזור צבעים מדויק. המצלמה משתמשת במנגנון IBIS כדי להזיז את חיישן התמונה בדיוק גבוה כדי לבצע צילום אוטומטי של 20 פריימים בלחיצה אחת על התריס. התוכנה הייעודית "Pixel Shift Combiner" מעבדת את הפריימים שנתפסו כדי ליצור תמונה המכילה כ-160 מיליון פיקסלים, שהיא מושלמת לצילום מסחרי ולארכיון דיגיטלי של נכסי תרבות.
• אפקט העור החלק שמחליק באופן אוטומטי את גוון העור מופיע לראשונה גם במצלמת X Series. זה מפחית את עומס העבודה לאחר העיבוד הנדרש בצילום פורטרט וכו ', כך שניתן לסיים תמונות ברמה מתקדמת של שלמות הרבה יותר מהר מאי פעם.
• באמצעות טכנולוגיית הלמידה העמוקה, Fujifilm שיפרה את ביצועי המצלמה במאזן הלבן האוטומטי. טכנולוגיית הבינה המלאכותית מזהה במדויק יציקת צבע נורה חמה כדי להתאים את איזון הלבן לדיוק משופר.
• ה-X-H2 מגיע עם 19 מצבי סימולציה של פילם, כולל "Neg נוסטלגי", המאופיין ברוויה גבוהה ובטונאליות רכה. משתמשים יכולים להשתמש בהגדרות קבועות מראש של סימולציית פילם, המיועדות לסוגי נושאים וסצנות שונות, כאילו הם בוחרים סרטים מצולמים.
• המצלמה תומכת בתבנית HEIF, המאפשרת הקלטת תמונות עם עומק צבע עשיר של 10 סיביות למרות היותה 70% מגודלו של קובץ JPEG שווה ערך. הוא יכול לאחסן נתוני תמונה בצורה יעילה יותר תוך שמירה על איכות מתקדמת.
• *5 מצלמה דיגיטלית ללא מראה "FUJIFILM X-T4".

חיישן 40.2 מגה-פיקסל חדש מסוג X-Trans™ CMOS 5 HR עם תאורה אחורית עם תאורה אחורית

חיישן 40.2 מגה-פיקסל חדש מסוג X-Trans™ CMOS 5 HR עם תאורה אחורית עם תאורה אחורית

ה-X-H2 כולל חיישן 40.2MP ואלגוריתם עיבוד תמונה מעודכן להפקת תמונות באיכות פרימיום.

 

 © פאקו נבארו
ה-X-H2 כולל חיישן 40.2MP ואלגוריתם עיבוד תמונה מעודכן להפקת תמונות באיכות פרימיום

(2) ביצועי וידאו מעולים העונים על צרכי הפקת וידאו מקצועיים

• זוהי המצלמה הראשונה מסדרת X התומכת בהקלטה של וידאו 8K/30P ב-4:2:2 10 סיביות. דגם זה, הכולל את המבנה מפזר החום הזהה לזה של ה-X-H2S, מסוגל להקליט וידאו באיכות 8K/30P למשך כ-160 דקות*6. הוא גם תומך במצב 4K HQ, כלומר דגימת יתר של 8K כדי להפיק וידאו באיכות גבוהה באיכות גבוהה באיכות 4K, מה שהופך את היתרון המרבי של החיישן ברזולוציה גבוהה כדי לספק תמונות ברזולוציית תמונה מעולה.
• X-H2 תומך בשלושה פרו-סרנים של אפל*7 רכיבי codec; ProRes 422 HQ, ProRes 422 ו- ProRes 422 LT. בעת הקלטת ProRes, X-H2 תומך גם בהקלטת פרוקסי כגון ProRes 422 Proxy*8. פעולה זו מפחיתה את עומס העבודה של העריכה של וידאו 8K ומייעלת את זרימת העבודה הכוללת מצילומים ועד פוסט-פרודקשן.
• המצלמה כוללת את פונקציית הזום הדיגיטלית החדשה*9 לשימוש במהלך הקלטת וידאו. גם כאשר היא מותקנת עם עדשת פריים, המצלמה יכולה להשיג זום דיגיטלי של עד פי 2 מבלי להתפשר על רזולוציית התמונה. כאשר ה-XF18-120mmF4 LM PZ WR, התומך בזום מתח, מותקן, המצלמה יכולה לספק זום חלק מכיוון שהיא יכולה לעבור בצורה חלקה מזום אופטי לזום דיגיטלי.
• בשילוב עם מכשיר הקלטה תואם HDMI, ATMOS NINJA V+*10 או סיוע הווידאו 12G של Blackmagic Design*11ניתן להקליט פלט וידאו RAW של 12 סיביות מ- X-H2 כ- Apple ProRes RAW או Blackmagic RAW ברזולוציות ובקצבי פריימים של עד 8K ו- 30 פריימים לשנייה.,
• ה-X-H2 כולל את ה-F-Log2 להקלטת וידאו בטווח הדינמי המורחב של 13+ עצירות לטונאליות מועשרת ומוסיף חופש ביצירתיות שלאחר ההפקה.
• *6 בזמן ההתחלה הקרה בסביבת ההפעלה ב-25 מעלות צלזיוס, כאשר טמפרטורת הכיבוי האוטומטית מוגדרת עבור "גבוה", H.265 4:2:0, הגדרת קצב סיביות ב-200Mbps, אחיזת הסוללה האנכית "VG-XH" מחוברת ושלוש סוללות בשימוש. זמן ההקלטה תלוי ברמה הנותרת של טעינת הסוללה ובסוג / קיבולת של כרטיס הזיכרון שבו נעשה שימוש. שים לב שהמצלמה עשויה להפסיק באופן אוטומטי להקליט וידאו כאשר טמפרטורת הגוף עולה מעבר לסף.
• *7 Apple ProRes הוא סימן מסחרי של Apple Inc., הרשום בארצות הברית ובמדינות אחרות.
• *8 לא זמין ב-8K/30P וב-8K/25P.
• *9 זמין במצבי 4K HQ, 4K DCI HQ ו-FHD.
• *10 צג ומקליט משולבים של ATOMOS.
• *11 צג ומקליט משולבים של חברת Blackmagic Design.

 

(3) ביצועי מיקוד אוטומטי מפותחים הלוכדים פרטים במדויק
• ה-X-H2 מצויד במיקוד אוטומטי לזיהוי נושא, שפותח בטכנולוגיית למידה עמוקה. הוא משתמש בבינה מלאכותית כדי לזהות מגוון נושאים כולל בעלי חיים, ציפורים, מכוניות, אופנועים, אופניים, מטוסים ורכבות. המערכת עוקבת באופן אוטומטי אחר נושא מסוים תוך שמירה על מיקוד, כך שהמשתמשים יכולים להתרכז בהזדמנויות תריס ומסגור.
• החיישן החדש ברזולוציה גבוהה כולל מספר מוגבר של פיקסלים לזיהוי פאזה, וכתוצאה מכך יכולת משופרת להשיג AF-S*12 התמקדו בנושא עם נושא בתדירות גבוהה כגון פרוות בעלי חיים ועלים עדינים. משתמשים יכולים בקלות להתמקד באופן אוטומטי במדויק במצבים שבהם בדרך כלל נעשה שימוש ב- AF-S, כגון צילום לרוחב ופורטרט. המצלמה החדשה כוללת גם אלגוריתם חיזוי מיקוד אוטומטי, שפותח במקור עבור ה-X-H2S, למיקוד יציב גם ב-AF-C*13 מצב.
• ההגדלה של פונקציית Focus Check, שבה ניתן להגדיל את האזור שיש למקד במצב AF/MF, הוכפלה מהדגם הקודם*5 עד 12 פעמים. מד מיקוד נוסף לאחרונה כדי לסייע במיקוד ידני במהלך הקלטת וידאו כדי לאפשר כוונון מיקוד בדיוק רב יותר.
• אלגוריתם המיקוד האוטומטי של הווידאו עבר אופטימיזציה כדי לשפר באופן משמעותי את דיוק המיקוד האוטומטי במהלך הקלטת וידאו. זה נותן למשתמשים שקט נפשי בעת הקלטת וידאו 8K, הדורש מיקוד של דיוק מתקדם.
• *12 מיקוד אוטומטי של AF-S בנושא כאשר כפתור הצילום נלחץ למחצה, ושומר אותו נעול ברגע שהפוקוס מושג.
• *13 מיקוד אוטומטי-C שומר באופן רציף על מיקוד בנושא בתוך אזור המיקוד בזמן שכפתור הצמצם נלחץ למחצה.
(4) חומרה שמבטיחה קלות פעולה לתמיכה ביצירת תוכן של משתמשים
• ה-X-H2 כולל מנגנון IBIS בעל חמישה צירים המציע ייצוב תמונה של עד 7.0 עצירות. משתמשים יכולים לצלם ביד גם בתנאי תאורה חלשה כגון צילום נוף לילי.
• ה-X-H2 מצויד בהגדלה גבוהה וב-EVF בהבחנה גבוהה של 5.76 מיליון נקודות עם הגדלה של פי 0.8. הוא מדכא פרלקסה ועיוות המתרחשים בדרך כלל כאשר מיקום עין נעקר תוך שימוש בעינית לצורך ראות כוכבית. הוא מתהדר בקצב רענון חלק של כ-120fps כדי לזהות במדויק את התנועות המהירות של המצולם.
• ה-X-H2 חולק את אותן תכונות עיצוב כמו ה-X-H2S כמו צג LCD בפאנל העליון המאפשר למשתמשים לבדוק הגדרות בכל עת, גוף חזק במיוחד העומד בשימוש מקצועי כבד, תחושת כפתור הצמצם כאשר הוא נלחץ למחצה, התאמה לתחושה של כפתור ה-AF ON בעת לחיצה עליו.
• המצלמה כוללת כפתור הקלטת וידאו עצמאי וכוללת צג LCD אחורי בעל זווית משתנה של 1.62 מיליון נקודות, אותו ניתן למקם במגוון זוויות כדי לאפשר צילום כמתוכנן.
• המצלמה כוללת שני חריצים לכרטיסי זיכרון התומכים ב- CFexpress™ Type B*14 וכרטיסי SD. השתמש בכרטיס זיכרון מסוג CFexpress™ Type B, בעל יכולת כתיבת נתונים במהירות גבוהה, כדי לשאוב את מלוא הפוטנציאל של ביצועי הווידאו של X-H2.*15
• ניתן לשלב את ה- X-H2 עם משדר הקבצים "FT-XH" כדי לאפשר הקלטת וידאו מחוברת LAN קווית ואלחוטית.*16 עד ארבע מצלמות*17 ניתן לחבר אותו בו-זמנית כדי לאפשר את הפעולות הבאות מדפדפן מחשב:
1. בדיקה והפעלה של הגדרות כל מצלמה
2. הקלטת וידאו בו-זמנית במספר מצלמות
3. שמירה / טעינה / העתקה של הגדרות המצלמה*18
• *14 CFexpress הוא סימן מסחרי או סימן מסחרי רשום של איגוד CompactFlash.
• *15 עיין באתר האינטרנט של Fujifilm לקבלת רשימה של כרטיסי זיכרון שאומתו לעבודה עם מצלמה זו.
• *16 כדי להשתמש בפונקציית ההקלטה מרחוק ב- X-H2S, עדכן את המצלמה לקושחה העדכנית ביותר.
• *17 זמין עם X-H2 ו-X-H2S.
• *18 ניתן לשמור את הגדרות הצילום של כל מצלמה במכשירים כגון מחשב ומכשיר טאבלט. ניתן לטעון או להעתיק את הגדרות הצילום שנשמרו במכשיר כזה למצלמה.
2. אביזרים אופציונליים
(1) אחיזת סוללה אנכית "VG-XH" (עבור X-H2 ו-X-H2S) (זמין)
• אחיזת הסוללה האנכית יכולה לטעון שניים מהסוללה בעלת הקיבולת הגבוהה "NP-W235". הוא גם עמיד בפני אבק ולחות ופועל בטמפרטורות נמוכות של עד 10 מעלות צלזיוס – ליישומים מעשיים מתקדמים.
• האחיזה כוללת לחצנים שונים במיקומים נוחים לצילום אנכי כדי לספק את אותה רמה של יכולת פעולה עם צילום אופקי.
(2) משדר הקבצים "FT-XH" (עבור X-H2 ו-X-H2S) (אמור להשתחרר באמצע אוקטובר)
• משדר קבצים זה כולל קישוריות LAN קווית ויכולת תקשורת אלחוטית במהירות גבוהה, החיונית לצילום קשור בתוך האולפן או לצילומי ספורט / מדיה. הוא יכול לשמש גם כאחיזה אנכית ומתאים לשניים מהסוללה בעלת הקיבולת הגבוהה "NP-W235".
• ניתן לשלב אותו עם X-H2 / X-H2S כדי לתמוך בדברים הבאים:
1. העברת FTP על ידי רשת LAN קווית / רשת LAN אלחוטית / קשירה לסמארטפון
2. צילום קשור על ידי רשת LAN קווית / רשת LAN אלחוטית
3. פונקציית Rec מרוחקת על-ידי רשת LAN קווית / רשת LAN אלחוטית
(3) מאוורר קירור "FAN-001" (עבור X-H2 ו-X-H2S) (זמין)
• ניתן להתאים את מאוורר הקירור הזה לפאנל האחורי של גוף המצלמה ללא כבל, התומך בצילום של שעות ארוכות ובהקלטת וידאו במצב של טמפרטורה גבוהה. ניתן לספק את הכוח למאוורר מגוף המצלמה.
(4) ערכת כיסוי "CVR-XH (עבור X-H2 ו- X-H2S) (זמין)
• פריטים הכלולים בערכת הכיסוי להגנה על מסופים שונים במצלמה
o 1 x סינכרון כיסוי מסוף
o 1 x כיסוי נעל חמה
o 1 x משדר קבצים / כיסוי מסוף אחיזת סוללה אנכית
o 1 x כיסוי מסוף מאוורר קירור
o 1 x כיסוי חריץ לכרטיס זיכרון